Var i torsdags på väg hem från Lelles med Duken på E4;an, hade vart på 100-mils service 
Ligger å cruisar i typ 120-130 km/h när hojen bara tvär-dör, svänger in till väggrenen och tror direkt att jag har fått soppa torsk, men kollar tanken å det skvalpar men vrider över på reserven för säkerhets skull.. (har fått soppa torsk förr men då har den börjat typ hacka innan den stannat)
så jag startar hojen å rullar iväg men den tvär-dör igen efter typ 2 meter!
Jag kollar men ingen olje lampa lyser, den verkar inte vara överhettad, inge läckage, dock så tjuter/piper det konstigt från motorn
skumt som f-n !
Startar igen men den dör bara efter nån meter , sen så drog jag nog slut batteriet för startmotorn gick inte runt när jag försökte igen..
Så det var bara sitta å skämmas i vägkanten å fixa dit en bil med släp
Någon som vet va fan d kan va? Eller om dom har klantat sig på servicen ?
/Mvh Anders
Ligger å cruisar i typ 120-130 km/h när hojen bara tvär-dör, svänger in till väggrenen och tror direkt att jag har fått soppa torsk, men kollar tanken å det skvalpar men vrider över på reserven för säkerhets skull.. (har fått soppa torsk förr men då har den börjat typ hacka innan den stannat)
så jag startar hojen å rullar iväg men den tvär-dör igen efter typ 2 meter!
Jag kollar men ingen olje lampa lyser, den verkar inte vara överhettad, inge läckage, dock så tjuter/piper det konstigt från motorn
skumt som f-n !
Startar igen men den dör bara efter nån meter , sen så drog jag nog slut batteriet för startmotorn gick inte runt när jag försökte igen..
Så det var bara sitta å skämmas i vägkanten å fixa dit en bil med släp
Någon som vet va fan d kan va? Eller om dom har klantat sig på servicen ?
/Mvh Anders
??
