kan man skylla brända bullar på miljöpartiet?
Jupp... Det är ju det som är det fina, man kan skylla ALLT på Miljöpartiet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan man skylla brända bullar på miljöpartiet?
kan man skylla brända bullar på miljöpartiet?
klart man kan skylla på dom eller?
Det är ju det jag säger, man kan ALLTID skylla på miljöpartiet...![]()
men å andra sidan finns de många man kan skylla på

Sicken tur att det är sista natten, alla tycks tro att det är allmänna trillar natten inatt![]()
![]()
har du lagt ut såpa nu igen har du lagt ut såpa nu igen
Gissar på att du fick jobba en hel del med andra ord![]()

Hoppas mäklaren får fingrarna ur idag så Tant får sin lägenhet!
Var det den där med sunkig trappuppgång?

Japp, jag har tänkt lite om folk inte håller f*n på sig så bjuder jag in mina ryska vänner på fest, de kan skrämma slag på folk även i nyktert tillstånd!
![]()

*asg*
Bra idé... Får jag oxå komma på fest då??? Jagär ju fan nästan ryss.... *asg*
Oj om mormor skulle se det här meddelandet skulle jag få mina fiskar varma...![]()
Klart du e bjuden, om de inte fattar ryska så kan ju du å Vanda klämma i med lite estii!![]()
Fortfarende 1500 som gäller idag?
Exakt... *Asg*
Skulle kanske kunna funka tidigare men vi kan ju göra så att jag ringer när jag vet lite mer... Ringer i så fall vid ca ett.![]()
Håller mig startklar vid1300 med bullar!!
Klart du e bjuden, om de inte fattar ryska så kan ju du å Vanda klämma i med lite estii!![]()
Fortfarende 1500 som gäller idag?
De blir säkert jätte bra med en rysk estnisk blandning Japp, jag har tänkt lite om folk inte håller f*n på sig så bjuder jag in mina ryska vänner på fest, de kan skrämma slag på folk även i nyktert tillstånd!
![]()
När jag klev ur bilen för att storhandla på ICA Maxi kom jag av mig totalt.
Ett välbehagligt ljud fyllde mina öron och jag vände mig mot påfartsrampen till Nynäsvägen.
Fram susade en Honda VTR SP2....
Då får jag önska lycka till.![]()
De blir säkert jätte bra med en rysk estnisk blandning
![]()
Jag kan komma jag med men jag kör på norrländska![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |