Stunt & Street kvällar 2007

Slut med S&S-kvällarna på Barkarby...?????!!??

Ryktet går att det inte blir några fler...? Hoppas verkligen att det inte stämmer....
 

Surt. Ruggigt surt.
Och korkat, om man nu ska tala allvar en stund. Det innebär med osviklig logik att det som gjorts på Barkarby kommer att göras på gatan i än högre omfattning – igen – vilket alla som är hemma på den här sajten redan fattar. Men det kan ju finnas mindre insiktsfulla personer (läs S&S-kvällsmotståndare) som behöver få i sig lite enkla basfakta om vad nedlagda S&S-kvällar de facto innebär för Stockholms läns ca 1 miljon trafikanter.

Nån som har det verkliga svaret på frågan "varför"....?
 
Last edited:
På uppdrag av Anders Wedberg, Vägverket

På onsdag den 18 juni träffas alla som vill komma och prata kring allting som har varit och framtiden vad det gäller Stunt & Streetkvällar.

Vi träffas innanför grindarna på Barkarby och vi hoppas givetvis att så många som möjligt kommer då detta är oerhört viktigt.
Vi kan komma längre i disussionerna om vi träffas än att vi sitter och skriver på forumet.

Hoppas verkligen att ni tycker detsamma! Vi ses klockan 19.00

Vägverket och Polisen är givetvis på plats
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top