Ja, det ska vi nog ordna. med tanke på allt småfix den har fått extra, bör den bli ganska rapp i gången!
Dock så tror jag vi ska prova med ett större huvudmunstycke.
(När RS2 röret sitter där)
Kull att du satsar på din motor!
Ja precis jag menar det!
Ah jag har också tänkt på det! ett större munstycke.
Självklart motor i första hand