Fikarådet

Jag är nog upptagen ett tag till, så räkna inte med mig på eventuell fika ikväll.
 
Alla verkar rätt långsamma här med, jag ska gå ut och starta igång min gamla trial som stått i ett år nu iallafall, om nån är ute på hojtur utanför stan och vill fika så ring eller pms:a på 0733 989 325
 
Alla verkar rätt långsamma här med, jag ska gå ut och starta igång min gamla trial som stått i ett år nu iallafall, om nån är ute på hojtur utanför stan och vill fika så ring eller pms:a på 0733 989 325

Hur e Beta 260 å köra?
Lite sugen på att starta upp min trailkarriär igen...
 
Hur e Beta 260 å köra?
Lite sugen på att starta upp min trailkarriär igen...

Jodå, den funkar väl, det känns lite gammalt med en 19 år gammal relik bara.
Tyvärr är det nåt som strular då den bara går på tomgång och högvarv nu, helskumt, får meka mer imorgon...
 
Jaha, jag och blomman satt ensama på donken, Avenyn, nästan hela kvällen:näsblod

Träffade bara Keso lite snabbt och en annan sporthojare som jag glömde bort vad han hette, något årtal 1975?

:) :tummenupp
 
Jaha, jag och blomman satt ensama på donken, Avenyn, nästan hela kvällen:näsblod

Träffade bara Keso lite snabbt och en annan sporthojare som jag glömde bort vad han hette, något årtal 1975?

:) :tummenupp

Finns inga på sporthoj som e så gammal ;)
Ni skulle tagit hojarna till mig istället för bussen:tungan
 
Flygarns Haga 19.00! Glöm ej cash!

1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj) :(
3.
4.
5.
6.
7.
 
Flygarns Haga 19.00! Glöm ej cash!

1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj) :(
3. Styret (blir lite sen, köra först)
4.
5.
6.
7.
 
Flygarns Haga 19.00! Glöm ej cash!

1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj) :(
3. Styret (blir lite sen, köra först)
4. Pacman (utan hoj av logistiska skäl)
5.
6.
7.
 
1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj)
3. Styret (blir lite sen, köra först)
4. Pacman (utan hoj av logistiska skäl)
5. 1_9_7_5 (om det blir bra väder :) )
6.
7.

Jaha, jag och blomman satt ensama på donken, Avenyn, nästan hela kvällen:näsblod

Träffade bara Keso lite snabbt och en annan sporthojare som jag glömde bort vad han hette, något årtal 1975?

:) :tummenupp

Arash heter han om jag mins rätt :D
 
Last edited:
1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj)
3. Styret (blir lite sen, köra först)
4. Pacman (utan hoj av logistiska skäl)
5. 1_9_7_5 (om det blir bra väder :) )
6. Jessan
7.



Why :confused:

Skaru dricka öl nu igen :7peta

Jag drack öl igår...

Får se om jag dyker upp, har inte bestämt mig ännu...

1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj)
3. Styret (blir lite sen, köra först)
4. Pacman (utan hoj av logistiska skäl)
5. 1_9_7_5 (om det blir bra väder :) )
6. Jessan
7. Ev. Paser
 
1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj)
3. Styret (blir lite sen, köra först)
4. Pacman (utan hoj av logistiska skäl)
5. 1_9_7_5 (om det blir bra väder :) )
6. Jessan
7. Ev. Paser
8. FIrefox

Mumsfillibabba!
 
1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj)
3. Styret (blir lite sen, köra först)
4. Pacman (utan hoj av logistiska skäl)
5. 1_9_7_5 (om det blir bra väder )
6. Jessan
7. Ev. Paser
8. FIrefox
9. lg76 (blir det en sväng före typ 18 gp)
 
1. Sienna
2. Aze (Dock utan hoj)
3. Styret (blir lite sen, köra först)
4. Pacman (utan hoj av logistiska skäl)
5. 1_9_7_5 (om det blir bra väder )
6. Jessan
7. Ev. Paser
8. FIrefox
9. lg76 (blir det en sväng före typ 18 gp)

Öh, fikat var i går.. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top