Uppsala Motard

:yoparty :arsele 1500 för skymd nummer plåt :yoparty ja tok neka bakhjul, men dom hade film sa dom men ville ej visa mig filmen hehe





plantagen i kväll vid 20.00 hoppas de kommer nån motard

Är det många som ska ut nu på kvällen? Är bra sugen att haka på.


Haha... Nu är man hemma igen. Var fan var alla motarder? Tur att du och jag i alla fall håller ställningarna Mange. :yoparty
 
Last edited:
Söndags

Är det många som ska ut nu på kvällen? Är bra sugen att haka på.


Haha... Nu är man hemma igen. Var fan var alla motarder? Tur att du och jag i alla fall håller ställningarna Mange. :yoparty

ja man börjar fundera på varför folk har supermoppe o inte åker, fan grejerna ska användas dom går ju inte sönder av dåligt väder ;)

ja det e tur att det e du o jag och stacke som bränner runt på riktiga motarder :yopartyHUSABERG:yoparty


så sugen på en bakhjuls sväng på stan nu, men det blir ju ett jävla liv på moralsnubbarna :arsele :yoparty

får ta nån kväll om det e hyfsat väder o busa runt lite
 
ja man börjar fundera på varför folk har supermoppe o inte åker,

Det är mycket nu är min förklaring varför man int syns till på vägarna. Just nu pendlar jag med hojen till och från skolan, oljan hinner int ens nå arbetstemperatur:( Om 2 veckor är de mesta av tentor, projektuppgifter och laborationsrapporter avklarat då finns jag till förfogande:)
 
Tjenare! Rickard här, Uppsalabo och tokfärsk motardpilot.

Tittar mer än gärna ut och åker i sommar om ni lovar att ta´t lugnt haha

Nås på 0702-275041.
 
Tjenare! Rickard här, Uppsalabo och tokfärsk motardpilot.

Tittar mer än gärna ut och åker i sommar om ni lovar att ta´t lugnt haha

Nås på 0702-275041.

hoho....ricke din gamle buse....;)
 
Någon härifrån som fastnade i kontroll nu på eftermiddagen på väderkvarnsgatan? Tyckte att det såg ut som en gul husa, men är inte säker.

Hoppas att de bara ville berömma den fina maskinen och inget annat!
 
Tjenare! Rickard här, Uppsalabo och tokfärsk motardpilot.

Tittar mer än gärna ut och åker i sommar om ni lovar att ta´t lugnt haha

Nås på 0702-275041.


Ut och njut på din nya motard. Önskar dig lycka till och ta väl hand om henne. Fällde en liten tår efter att du hade hämtat Bettan ;)
 
Ser ut att bli helt ok väder imorgon! Någon mer än jag som är sugen på att dra en liten kvällsrepa på fredag?
 
Fredag kan funka!

Om nya bromsbeläggen har anlänt dvs :rolleyes:

Slänger med en bild på nyförvärvet!
 

Bifogat

  • DSC00032.JPG
    DSC00032.JPG
    219.3 KB · Visningar: 83
Vill ut, men sitter hemma med ungarna själv under fredagkvällen. Kanske lördagkväll istället? :)

Jag kan åka båda dagarna ifall vädret är ok

Fredag kan funka!

Om nya bromsbeläggen har anlänt dvs :rolleyes:

Slänger med en bild på nyförvärvet!

Snyggt Joel! :tummenupp Jag sitter på jobbet till minst 17. Vad sägs om samling vid pumpen kring 18:30?

//J
 
Mekfråga: När jag försöker att starta hojen med elstarten (Ktm:en) så "surrar/brummar" det i en kloss brevid batteriet.

Kräm ska finns i batteriet efter att ha kollat. Säkringarna är oxå hela.

Någon som har något bra tips?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top