Vem vare´ som kasta!? Skogsturken "Orginalet" samt parodier!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
då vet man det....
har alltis tyckt att folk från v-ås är skumma, fast ja har folk från familjen som är där ifrån..

Jag bor ca fem minuter från området öch inte det minsta förvånad över att det var här det hände...

En som hamnar i nivå med honom är killen som (i sällskap med sina 15 polare) när jag var ute o gick med hunden och vände sig till mig och sa:

"-Hunden är vackrare än ditt ansikte..."

...... jaha.... Tack för den....

jag kan ju bara ta det på ett sätt:
Jag en djävulskt snygg hund!!:D :D :D

Det kan oxå tilläggas att killen själv var lååååååångt ifrån den snyggaste i sällskapet om jag säger så....

Nån som vet vem orginalet är?

Jag vet vem det är... Jag möter honom dagligen på MDH Mälardalens Högskola. Det ska tilläggas att killen är flipperberoende. Han står vid flipprena ca 3 timmar per dag.

Han är fantastisk!

Jag vet vem det är... Jag möter honom dagligen på MDH Mälardalens Högskola. Det ska tilläggas att killen är flipperberoende. Han står vid flipprena ca 3 timmar per dag.

Han är fantastisk!

Går han runt som en världskändis nu? :hoppskrat

Han håller relativt låg profil faktiskt... Jag hade väntat mig att han skulle dra nytta av sitt kändiskap men icke...

Kasta nått på han när han lirar flipper ! Å glöm för guds skull inte att filma! Alt ställ dig bredvid honom spill lite saft på dig själv å bara skrik som en galning, vad skall jag göra med min fucking skjorta !

Han är fantastisk!

Kan du fråga honom om det är saft dom dricker? :D

:hihi :hihi :hihi
Fjällturken!! HAHAHAHAHAHAHAHA Jag tror jag dör!
Träd å buskturken va inte fel den heller :D :D :D :D

Kasta nått på han när han lirar flipper ! Å glöm för guds skull inte att filma! Alt ställ dig bredvid honom spill lite saft på dig själv å bara skrik som en galning, vad skall jag göra med min fucking skjorta !

Hahahaha! Bra idé!

Fan vad man skäms för att vara svarthårig när man ser det clippet. Jevla svenskar som utnyttjar iq-befriade stjärnor som killen här!

Hahahaha! Bra idé!

Fan vad man skäms för att vara svarthårig när man ser det clippet. Jevla svenskar som utnyttjar iq-befriade stjärnor som killen här!

Har du också fucking skjorta?

:hihi :hihi :hihi
Fjällturken!! HAHAHAHAHAHAHAHA Jag tror jag dör!
Träd å buskturken va inte fel den heller :D :D :D :D

:tummenupp Den aggressiva rösten i träd/buskturken gör klippet :lol

Sprutade öl över halva mitt "hemmaoffice" igår tack vare den! ( Se tidigare inlägg i tråden)

:D

Last edited:

Hahaha... Fan, det har jag inte tänkt på. Det ska även tilläggas att han har gymmat lite sen sist... Livsfarlig! :)

Fjällturken va sjukt bra! :D

Fan vad jag skrattade när han lite lagom halv-lamt kläckte ur sig "Fore" efter att killen har fått frisbee´n i huvudet...! :rofl :rofl

Ädit: Fjällturken va inte heller så dålig... :lol :D

LÖv is in the Är!

[YOUTUBE-ID]WzqLSokT-dU&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Muahahaha nu är fredagen räddad iaf... garvade så jag nästan ramlade av stolen när jag kom till fjällturken!!!

Back