Vem vare´ som kasta!? Skogsturken "Orginalet" samt parodier!

  • Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Vi kör en vända med skogsturken igen!

Han har gjort sig förtjänt av att en en gång lyftas upp och hånas :tummenupp


Vem vare´? :mad:

[YOUTUBE-ID]ugiBP47MKrU[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]HuQoqHjVGrs&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]V4FWCfh0unw&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]9bFO3OYDyM4&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]UdA1x6oN3RA&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]elF8n14l2p0&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ZxmeZkc1HDc&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Fjällturken var lite kul :hihi
 
Last edited:
Dance version
[YOUTUBE-ID]i2caoVK62Mg&feature=related[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]aG5_sMzUlIo[/YOUTUBE-ID]
 
Den här är också riktigt skön:

[YOUTUBE-ID]CGm_mLwNKi4[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
:rofl Vilken jävla mupp..
Den där skulle stoppas in och knullas om för att sedan göra abort.
 
Kan inte...:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
sluta...:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
skratta...:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Jag hade precis knäppt upp en 33cl folkbira och tagit en stor klunk (halva burken i käften) då jag kikade på busk/trädturken :rofl :lol och ölen bara sprutade jah siktade på papperskorgen och det mesta hamnade där i några cl i mina lungor vilket resulterade i en grym Host/skratt attack... min käresta kom springande och hittade mig skrattandes harklandes hostandes dreglandes över papperskorgen .... :lol


Knasroligt! :nicka

Hon bah :dummer :7peta
 
Last edited:
Jag har lirat på samma frolfbana! STORT
 
Nu väntar jag på att killen dyker upp på första sidan på Aftonbladet där det berättas att han ofrivilligt blivit "worldwidewebkändis" och tycker det hela är ganska jobbigt.

Jävla skoj är det iaf.
 
Nu väntar jag på att killen dyker upp på första sidan på Aftonbladet där det berättas att han ofrivilligt blivit "worldwidewebkändis" och tycker det hela är ganska jobbigt.

Jävla skoj är det iaf.

Och intervjun avslutas med att han fortfarande inte kommit på vad han skall göra med sin fakking skjorta :D

Ajax hade någon slags hotline för tvätt-tips tidigare, kanske kan va nåt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top