Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Medialt jävla prettobullshit som varken föräldrarna eller resten av svenska folket vill ha förutom de översentimentala psyksjuka jävlarna som gråter så fort de råkar smacka en insekt med bilen...
Mitt svar m.a.o : NEJ
Apropå vulgärt, det här tar fan priset. Aftonbladets förstasida just nu med anledning av Arbogasyskonens som hanrades ihjäl av tyskan:
Så blir Max och Sagas minnesstund i dag 18.00: aftonbladet.se:s Simone Söderhjelm rapporterar från plats
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag startar en insamling till en påse bajs till Simone Söderhjelm tror jag
Nej jag tänker inte titta på det. Tycker att en begravning av ett barn är något privat och även om jag tycker att det som har hänt är fruktansvärt så får det inte mig att vilja titta på hennes begravning. Eller se gråtande släktingar i närbild i tv.
Jag håller med och dessutom firar jag en födelsedag idag så jag är extra osugen, men i sann debattanda så vill jag bara slänga in ett men/om här:
Statsmäns begravningar sänds ju och även då brott eller olycka förekommit, t.ex. var väl Anna Lindh på tv likaså Lady Diana. Å andra sidan hade de valt att vara offentliga.
Nej det blir inget Engla-begravning här, men fy fan vad äcklig aftonbladets rubrik är. Jag måste nog skriva något till dem tror jag. Eller påsen med bajs.
Medialt jävla prettobullshit som varken föräldrarna eller resten av svenska folket vill ha förutom de översentimentala psyksjuka jävlarna som gråter så fort de råkar smacka en insekt med bilen...
Mitt svar m.a.o : NEJ
Du hänger inte med mycket i nyhetssvängen, va? Det var mammans intiativ.
Men visst, oerhört mycket Pigge-känsla över det. Jag hatar alla snyftartiklar om Pigge. Visst var det hemskt, men han var ju knappast ensam om att råka ut för det där.
Har läst igenom dagens tidningar och jag får lite Pigge-vibbar av Englas mamma.
Pigge?
Pigge?
Pigge Werkelin, en snubbe från Gotland (tror jag) som torskade sin fru och sina ungar i tsunamin i Thailand för några år sedan. Snaskmedia gjorde 2346598978652 artiklar från Thailand om honom med foton från när han sprang runt på stranden och letade efter dem osv. På senare år har snaskmedia gjort reportage om hans nya kärlek och blablabla. Antagligen ringer Pigge själv till snaskmedia och talar om varje gång han har en fis på tvären.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |