Tack för beskrivningen! Snabbt jobbat, du hann väl knappast med någon middag igår? Jag tänkte om man kunde "fuska" och bara få tag i själva 2-1 rören, och släga på befintligt remus bolt-on...så har man en i reserv också.. Blev det nån försämring på mellanregistret med det nya systemet tror du?
Heheh, nä igår var det hoj för hela slanten som gällde, hehe. Ang mellanregistret: en dynojet-chart följde med paketet... skall ge lite mer över hela linjen. Men som sagt, inte så att jag märker någon noterbar skillnad. Jag köpte det mest för att Yoshi-system är så jä*la snygga
Har man tillgång till garage, svets och lite tålamod så borde man kunna fixa till ett eget 2-1 kit från scratch eller från ett gammalt originalsystem. Hade faktiskt varit jäkligt kul. Du kan ju kanske prova att lägga ut en förfrågan på sv-portal.com, kanske nån vill sälja sina 2-1 rör efter att ha lagt hojen?
säger lite mer effekt över hela registret med en extra kick på topp men det är förstås bara en känsla. Sälja rören?, nja det går aldrig att få nå'n förtjänst på det, det ligger en del pyssel bakom...