Hur tänker man på som säljare när man inte håller koll på sina provkörningshojar
Jag var på Bike i Trollhättan och kollade runt lite bland hojarna och fick se att RC8an fanns för provkörning och twinälskare som man är kunde jag inte motstå att ta en tur.
Upp på hojen och iväg bar det rappandes på gashandtaget för tillfredställa örat med lite twinnsång. Det första reflektionen när jag kom ut på vägen var att den var väldigt svår att köra med i stadstrafik väldigt av på
ut på landsvägen och vred på gasrullen lite mer för att känna på motorn kom mot första kurva och växlade ner en kugg och direkt ett metalliskt ljud
gasade på lite och vid nästa nerväxling samma ljud igen körde tillbaka till Bike och klev av hojen där jag kunde konstatera att kedjan hängde som på en gammal
när jag påtalade detta faktum för försäljaren var reaktionen lika med noll 1/2 timme senare var hänget oförändrat. Märkligt med tanke på att hela körupplevelsen förstördes av detta samt att man skrivit på ett kontrakt med 10 000:- i självrisk och risken för sitt egna liv
man blir FÖRBANNAD
då sannolikheten för ett kedjebrott/ vurpa på denna 150 hästars twinn var betydligt större än med rätt justerad kedja.
Jag var på Bike i Trollhättan och kollade runt lite bland hojarna och fick se att RC8an fanns för provkörning och twinälskare som man är kunde jag inte motstå att ta en tur.
Upp på hojen och iväg bar det rappandes på gashandtaget för tillfredställa örat med lite twinnsång. Det första reflektionen när jag kom ut på vägen var att den var väldigt svår att köra med i stadstrafik väldigt av på
ut på landsvägen och vred på gasrullen lite mer för att känna på motorn kom mot första kurva och växlade ner en kugg och direkt ett metalliskt ljud
man blir FÖRBANNAD