Anderstorp -Hur går det? -För oss hemma...

ja det var faktiskt lite synd om gottis den dagen....men jag fick mig ett gott skratt iaf! :D

Kul att Lukas Ockelfelt "future man" kliver rakt in i stk 600 och imponerar.

Vad hände med P.Lilja?

Jag ÄR snabbare än Micke, det är det enda som räknas här i livet. :yoparty
Du är mindre långsam än mig, att prata om snabbhet i vår ålder är att drömma sig tillbaks då man ägde banan med diagonaldäck och trumbromsar.

Va och kollade. Mycket kracher i rookie klasserna med en riktigt otäck i 600 klassen hoppas det gick bra för killen som låg brevid banan.

Tyckte jag såg honom röra sig men det va en ruskig smäll och hojen började brinna osv.

///Micke

Va och kollade. Mycket kracher i rookie klasserna med en riktigt otäck i 600 klassen hoppas det gick bra för killen som låg brevid banan.

Tyckte jag såg honom röra sig men det va en ruskig smäll och hojen började brinna osv.

///Micke

Flertalet som fick åka ambulans.. Någon som vet hur det gick med dom som krashade i r600 och r1000?

///Micke

Vet du vad som hände? Killen highsidade framför näsan på mig, jag lyckas undvika honom och när jag passerar nästa varv så ligger där 3 hojar. Oljespill?

Jag hade iallafall stänk av antingen bensin eller olja på mitt kåpglas efter att hans hoj voltade framför mig.

såg oxå olyckan där hojjen fattade eld.

en snubbe dratta omkull hojjen gled ut till kanten även föraren (om jag nu inte missuppfittade allt) sen kommer en till även han får sladd i nån form av olja/sås även en 3dje gick omkull på samma "fläck ... det var väll förare 3 som blev liggandes ? men lyckades efter en stund ta sig av banan.. hoppas det gick bra med honom..

Tänkte låna tråden lite om det går bra för trådskaparen.

Jag undrar om någon har några bilder från veckan och helgen? speciellt onsdag, torsdag, fredag. Jag såg ju att det stod massa fotografer ute hela dagen idag.

tack

Tänkte låna tråden lite om det går bra för trådskaparen.

Jag undrar om någon har några bilder från veckan och helgen? speciellt onsdag, torsdag, fredag. Jag såg ju att det stod massa fotografer ute hela dagen idag.

tack

Kompisen fotade en massa idag, dock inte alla klasser. Något speciellt du är intresserad av?

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back