Anderstorp -Hur går det? -För oss hemma...

ja det var faktiskt lite synd om gottis den dagen....men jag fick mig ett gott skratt iaf! :D

Kul att Lukas Ockelfelt "future man" kliver rakt in i stk 600 och imponerar.

Vad hände med P.Lilja?

Jag ÄR snabbare än Micke, det är det enda som räknas här i livet. :yoparty
Du är mindre långsam än mig, att prata om snabbhet i vår ålder är att drömma sig tillbaks då man ägde banan med diagonaldäck och trumbromsar.

Va och kollade. Mycket kracher i rookie klasserna med en riktigt otäck i 600 klassen hoppas det gick bra för killen som låg brevid banan.

Tyckte jag såg honom röra sig men det va en ruskig smäll och hojen började brinna osv.

///Micke

Va och kollade. Mycket kracher i rookie klasserna med en riktigt otäck i 600 klassen hoppas det gick bra för killen som låg brevid banan.

Tyckte jag såg honom röra sig men det va en ruskig smäll och hojen började brinna osv.

///Micke

Flertalet som fick åka ambulans.. Någon som vet hur det gick med dom som krashade i r600 och r1000?

///Micke

Vet du vad som hände? Killen highsidade framför näsan på mig, jag lyckas undvika honom och när jag passerar nästa varv så ligger där 3 hojar. Oljespill?

Jag hade iallafall stänk av antingen bensin eller olja på mitt kåpglas efter att hans hoj voltade framför mig.

såg oxå olyckan där hojjen fattade eld.

en snubbe dratta omkull hojjen gled ut till kanten även föraren (om jag nu inte missuppfittade allt) sen kommer en till även han får sladd i nån form av olja/sås även en 3dje gick omkull på samma "fläck ... det var väll förare 3 som blev liggandes ? men lyckades efter en stund ta sig av banan.. hoppas det gick bra med honom..

Tänkte låna tråden lite om det går bra för trådskaparen.

Jag undrar om någon har några bilder från veckan och helgen? speciellt onsdag, torsdag, fredag. Jag såg ju att det stod massa fotografer ute hela dagen idag.

tack

Tänkte låna tråden lite om det går bra för trådskaparen.

Jag undrar om någon har några bilder från veckan och helgen? speciellt onsdag, torsdag, fredag. Jag såg ju att det stod massa fotografer ute hela dagen idag.

tack

Kompisen fotade en massa idag, dock inte alla klasser. Något speciellt du är intresserad av?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...