Samåkning i Värnamo i sommar???

Du ska inte me Blackbird klubben till Norge i början på Augusti då? Du är ju trots allt med i samma märkesgrupp ;) Och de är vänligt sinnade mot 954 med har ja hört.

Ville bara säga att nu är premiärturen avklarad!!!
Stökade nog en 1,5mil i det lilla samhället hultsfred i lördags.

Va?? :va Har du redan ställt på hojen? :jisses Inte blev det varmare väder hos mig i alla fall!? :( :tungan
Har i och för sig hunnit med ca 30 mil själv ändå... :)

Kändes skönt! Kameran är monterad... så dem som vill blir filmade i sommar och dem som inte vill får lägga sig bakom istället. :D

Trevligt! :) Då ska jag ligga och posörglida framför dig hela sommaren..! :arsele :hihi :krama

Jag har bestämt mig för att skippa lelle! Har en del annat att lägga pengarna på och funderar på semester lite längre bort sedan. Hoja in i Norge ev... :va

Kanske drar ner över en dag till Gotland. Bara för att se mig omkring, om det verkar vara plats över i boendet.

Vi får ta tag i semesterplaneringen snart..! :tummenupp

//Flying Finn

Last edited:
Kanske drar ner över en dag till Gotland. Bara för att se mig omkring, om det verkar vara plats över i boendet.

klent.... :mad:

få la se om fröken eriksson återstår trogen? :confused:

annars får jag åka med dom stora grabbarna till danmark på bikemeet..! :yoparty

vill tacka toyhoj rumpel fagher för en jävligt trevlig tur i lördags:tummenupp :tuttar :pannkyss :D samt inte att förglömma turen med bäjan the eagle o den andra killen för en go åktur ni är härliga killar :2cool :Bugar mycket trevligt att träffa er hoppas på många goa åkturer framöver :bow

Va?? :va Har du redan ställt på hojen? :jisses Inte blev det varmare väder hos mig i alla fall!? :( :tungan
Har i och för sig hunnit med ca 30 mil själv ändå... :)
Tempen skulle gå upp när jag ställt på hojen jue.... hmm jaa... det var just det. :pannkyss. Känns som man blivit riktigt outlaw med denna hojen. :gnissla Snart kör jag väl 100km/h på 90-väg dessutom...

Vi får ta tag i semesterplaneringen snart..! :tummenupp

//Flying Finn
Absolut!!! Jag har dessutom en plan...
Vi måste träffas o snacka ihop oss lite... vilka är på?

//KaliZ

vill tacka toyhoj rumpel fagher för en jävligt trevlig tur i lördags:tummenupp :tuttar :pannkyss :D samt inte att förglömma turen med bäjan the eagle o den andra killen för en go åktur ni är härliga killar :2cool :Bugar mycket trevligt att träffa er hoppas på många goa åkturer framöver :bow

Japp, helt perfekt runda:tummenupp.

Är ute och kör nästan varje dag, så säg till om ni ska ut och köra:)

Om hojen går igenom besiktningen imon då, har hört att dom bruka vara ganska så tjuriga där uppe:D

vill tacka fidde s och erik för turen i dag tog slut lite fort p.g.a mitt bakdäck är slut:gnissla :huvet blir nytt i morgon:tummenupp

"Musik" för öronen..!

Ett stort tack till Bäjan & Co som bjuder på lite "musik" när man sitter och jobbar... :rolleyes: :D
Lät gött när ni passerade S-kurvan i Törestorp (H-torp)! :tummenupp
Jag måste få tummen ur och hänga med på en bombar-runda nån gång!? :yoparty

//Flying Finn

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!