Samåkning i Värnamo i sommar???

Ja det hade varit fett!!! Men får väl starta en egen klubb med mig själv. Verkar inte som om någon vill vara med ändå!! :mad:

Glad påsk i efterskott på er. Obeservera snön!!! Vad var det jag sa. Det är först i maj vi kommer ha en massa plusgrader och sol. Dvs när jag ställer på hojen. :D

Solen skiner...ca 11 grader ute....

hmm...de duger iallafall för att åka hoj :D:D :yoparty

Solen skiner...ca 11 grader ute....
hmm...de duger iallafall för att åka hoj :D:D :yoparty
Bla bla bla..blaaa.. jag ser läpparna rör sig, men jag hör inte vad du säger. :D :tungan Du får ju be pojken din lite snällt om en egen hoj vettja.

Till helgen ska hon startas upp!!! Jag har en liten surprice på ingående till min hoj. Hoppas jag får det monterat till sommaren... ni kommer bli sååå avundssjuka. Handtagsvärme.. OCH.. *piiiip *piiiiiiiip*.. :yoparty

Till helgen ska hon startas upp!!! Jag har en liten surprice på ingående till min hoj. Hoppas jag får det monterat till sommaren... ni kommer bli sååå avundssjuka. Handtagsvärme.. OCH.. *piiiip *piiiiiiiip*.. :yoparty

Hahahahandtagsvärme!! Va ska du med det till. du kör ju bara på högsommarn ändå. :D
*piiiip *piiiiiiiip* : Nya blinkers kanske kunde göra sej :tungan

Själv så har det ju blivit nästan 100mil på millen redan. Var en sväng i jönköping idag tex... :tummenupp

Vi ses i maj KaliZ

Undebart väder idag ju, stannade hemma från skolan och körde hoj istället:tuttar
28 mil blev de totalt:tummenupp

Hoppas på att det regnar lite nu, annars så kommer jag vara pank om en vecka:mad:

Hahahahandtagsvärme!! Va ska du med det till. du kör ju bara på högsommarn ändå. :D
*piiiip *piiiiiiiip* : Nya blinkers kanske kunde göra sej :tungan

Själv så har det ju blivit nästan 100mil på millen redan. Var en sväng i jönköping idag tex... :tummenupp

Vi ses i maj KaliZ

Handtagsvärmen är där bara...för att :D
Nya blinkers jobbas det på. Om man inte ska vara helt outlaw och ha det inbyggt i lampan. Men det jag talar om nu är något heeeelt annat. Ni får se!! Ni kommer garva ihjäl er! :tummenupp

100 mil redan?! Jisses... då ligger man efter! Man kanske ska ta ut i mitten av april iaf...:gnissla

Wha ?? Då jag har missat dig Eriksson, inte bra...
Men idag har det blivit några fler mil än igår, underbart väder.. Kanon.
Tunnelseende... :7peta Du får vrida på huvet om du ska se några brudar i sommar. :tungan

Last edited:
sitter nere i malmö på kurs o deppar:gnissla längtar till helgen då bågen åker fram igen hör av er om nån vill åka:tummenupp :tuttar :D tar just nu en:öl o drömmer om:hojcbr

Under sen eftermiddagen/kvällen blev det en 10 mils runda. Lite småkyligt men när man väl fått upp tempot så var det inga bekymmer.
Vi utgick från Värnamo och körde mot Ohs13, i Ohs så körde vi vidare Rusken runt. Vi stannade till vid utkiken och fikade lite innan vi fortsatte. Ute på stora vägen svängde vi mot hagshult och körde en bit där innan vi svängde av mot Fryle och sedan Hörle och hemåt. Vägarna var fina, inte något grus som man stördes av heller... :yoparty Nu ska bara solen värma upp asfallten lite mer år oss.

Nu längtar man inte mindre till sommaren

Bifogat

• DSC00399.JPG
    DSC00399.JPG
    232.4 KB · Visningar: 58
  • DSC00396.JPG
    DSC00396.JPG
    162.4 KB · Visningar: 53
Last edited:
jag är på.. bara att säga till när det närmar sig.... (fast jag e ju inte Vmo bor längre)

fy fan vad gott att va på SH igen å att MotoGP är igång... men det hjälper ju inte till att längta till varmare dagar....

Hehe. nej men smålandsstenar är ju ännu närmare oss. ska hojta till någon gång när vi ska ut och köra.
Kul att det finns intresse:tummenupp

nån som ska dra en repa i mornn hör av er:tummenupp

JAG funderar starkt på en repa imon, det ska ju regna inatt, så de lär väl blir blöta gator imorn morne. Men på em kan ja tänka mig. Då hinner ja byta olja å filter me!!

Fler som ska me?

vill tacka toyhoj rumpel fagher för en jävligt trevlig tur i dag:tummenupp :pannkyss :tuttar :D samt inte att förglömma turen med bäjan the eagle o den andra killen för en go åktur ni är härliga killar:2cool mycke trevligt att träffa er hoppas på många goa åkturer framöver:tuttar :jisses kanske redan i morgon igen tack allihop för en härlig dag:D

Hehe. nej men smålandsstenar är ju ännu närmare oss. ska hojta till någon gång när vi ska ut och köra.
Kul att det finns intresse:tummenupp

Gütt..... får hoppas att vädret blit bättre snart me..! brukar det inte vara ganska många blackrace i G-ved...? säg gärna till om du vet om nått sånt me.. skicka bara ett PM

Ville bara säga att nu är premiärturen avklarad!!!
Stökade nog en 1,5mil i det lilla samhället hultsfred i lördags.

Kändes skönt! Kameran är monterad... så dem som vill blir filmade i sommar och dem som inte vill får lägga sig bakom istället. :D

//KaliZ

Ville bara säga att nu är premiärturen avklarad!!!
Stökade nog en 1,5mil i det lilla samhället hultsfred i lördags.

Kändes skönt! Kameran är monterad... så dem som vill blir filmade i sommar och dem som inte vill får lägga sig bakom istället. :D

//KaliZ

hur går tankarna med Lelle?

hur går tankarna med Lelle?

Aaaa... bra att du tog upp det. Jag har bestämt mig för att skippa lelle! Har en del annat att lägga pengarna på och funderar på semester lite längre bort sedan. Hoja in i Norge ev... :va

Kanske drar ner över en dag till Gotland. Bara för att se mig omkring, om det verkar vara plats över i boendet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT