Hur bakis?

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
hur bakis har du varit?

idag är ett bra exempel på min vanliga bakfylla, hungrig som fan men vågar inte äta för då kommer det upp, törstig som en kamel efter en marsch genom gobiöknen och kåt som en löpande hund.

Vaknade på toagolvet och minns inte hur jag tog mig hem, gårdagskvällen är i små och inte så ihopsittande bitar ett enda stort blurr, minns början men inte slutet.

Värsta bakis ögonblicket i ditt/era liv?

På hemväg efter 2 veckors semester i Sunny Beach med tre polare. Första nyktra dagen efter 14 dagars oabrutet festande instängd i en transithall i Varna tillsammans med trehundra kedjerökande bulgarer... Så nära döden har jag nog aldrig varit.

Jag kommer ihåg en speciellt.... låg på toaletten hela dan och kräktes det kom en kompis och hälsade på mig lite han matade mig med frukt och sen stack han jag fortsatte spy... och sov vidare på toalettgolvet. Senare på kvällen kom polarn igen och gav mig lite vatten. :näsblod

:D

Spydde 7ggr utomhus vid festen, sedan 2ggr hemma i sängen varav jag somnade i ena, sov ca 4 timmar inann jag skulle upp igen för att jobba på McDonalds inne på regeringsgatan. Var lite smålullig när jag började jobba.
Var väl 9 år sedan och massa fulsprit.

Svår fråga. Jag har varit nära att frysa ihjäl i en snödriva en gång, men då mådde jag ändå inte så illa.
Det hemskaste var nog ändå min första fylla på dunkabrännvin. Var kanske 13 år gammal och drack två stora dricksglas ren sprit på en minut, sen fick jag tunnelseende och frossa. Fick spendera en hel vecka i sängen utan att kunna lyfta ett finger. Kunde inte ens gå till toaletten utan att svimma.
Fösökte ta mig till toaletten ett par gånger för att spy men föll ihop på golvet så fort jag gått ett par meter.

Vad är det för vits att försätta sig i sånt tillstånd?

Vad är det för vits att ifrågasätta sånt du ändå inte förstår dig på?

(Jag blir inte bakis men jag förstår ändå de som blir)

:felämne
Vem f*n har inte varit bakis!? Men det är inget ideal-tillstånd för mig, och jag höjer det inte till skyarna på nåt sätt genom att starta en tråd om huruvuda bakfull jag har varit eller hur trevligt eller otrevligt det nu har varit...

Vem f*n har inte varit bakis!? Men det är inget ideal-tillstånd för mig, och jag höjer det inte till skyarna på nåt sätt genom att starta en tråd om huruvuda bakfull jag har varit eller hur trevligt eller otrevligt det nu har varit...

E väl en lite hår på bröstet grej:D Hur ofta har du inte hört FY FAN VA JA VA BAKIS EFTER FESTEN I HELGEN:rolleyes: Tjeeyor hajjar inte sånt:tungan

Dricker sällan såpass mkt, de brukar räcka med ett glas vatten o en alvedon o ett par timmars sömn till sen e ja igång.

Men ibland har man ju tyvärr lite för roligt kvällen innan så man inte klarar av att gå upp dan efter :S

Ursäkta men sa jag "prisa gud nu är jag bakis, fyfan va skoj, ska vi kolla vem som har längre penis?"

Nej det gjorde jag inte, men det här är ett forum, på sådana diskuterar man allt mellan himmel och jord så var mer i ren nyfikenhet, ingen som tvingar dig att delta så lägg ner gnället.

2 dagars på finlandsfärja i helgen, 09:00 i söndags morse och mådde riktigt dåligt. Ingen huvudvärkstabelett så men väl en färdigblandad GT. Sög i mig halva den med tanken att "Att börja om är smartast".

Kaskad kräktes inne på toan.

Taxi till centralen, 5h på regionaltåg till Gbg. Klarade mig NÄSTAN. PizzaHut-slice:n från centralen kom upp med 20 min kvar till Gbg.

Taxi 10 min och 200.- fattigare så kommer jag in hemma. Obäddad säng, inga lakan ingenting. Skönasta sängen i världen! No kidding.

Drack 2 glas vatten, en samarin och en alvedon på hela dagen. Sov till 6.15 i morse och mår fortfarande inte party.

Hatar verkligen att bli bakfull, nu vet jag att man inte ska ersätta den där "varannan vatten" med "varannan tequila".

Skål.

E väl en lite hår på bröstet grej:D Hur ofta har du inte hört FY FAN VA JA VA BAKIS EFTER FESTEN I HELGEN:rolleyes: Tjeeyor hajjar inte sånt:tungan

Jorå vissa av oss gör det, min värsta var nog när jag hade partajjat loss med ett gång bartjejjer i Thailand. mekong och cola, det var gott då......

Skulle flyga tillbaka till Bangok och jag kan ju lungt påstå att jag inte mådde så jäkla hejsan,satt med huvudet utanför taxifönstret som en annan hund, rusch in till toaletten på flygplatsen, höll på att dö under den 20 min långa flyturen, sedan med huvudet utanför taxifönstret till närmsta hotel, där låg jag och kved i ett dyng!

Aldrg mer mekong det kan jag lova! Nu för tiden brukar jag somna efter ett glas rödvin, så har inte sådana problem med baksmälla längre!!

Brukar inte bli "bakis", kanske lite smainstabil dagen efter ibland, hander det sa ar det inte sa mkt iaf, har val spytt ett par ganger efter frukost o som varst hade jag rubbad vatskebalans i ca 1 vecka efter.

Känns rätt så passande i den här tråden.. :supa

[YOUTUBE-ID]7g0AJPqKybs[/YOUTUBE-ID]

Det är då man är tacksam över att det finns värmegolv:yoparty

Jag kommer ihåg en speciellt.... låg på toaletten hela dan och kräktes det kom en kompis och hälsade på mig lite han matade mig med frukt och sen stack han jag fortsatte spy... och sov vidare på toalettgolvet. Senare på kvällen kom polarn igen och gav mig lite vatten. :näsblod

:D

Jag har aldrig varit bakis. Kan inte bli det av någon anledning. Ganska bra om du frågar mig.

Jag tror inte att någon här är ute efter att höja bakfyllan till skyarna direkt. Det är nog mera att dom vill dela erfarenheter med varandra.

Lite som att man berättar om sin klantigaste miss med MC eller pinsammaste grejen jag gjort. Låt dom hållas bara.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back