Tjena,
Var nyss ute och åkte,då nöp min yzf426 -00, det vart tvärnit och jag ramlade.
Nu när jag kom hem och plockat isär allting så ser jag en del av ventilen och en massa småbitar ligga på kolven,låter bilderna tala för sig själv:
Vad tror ni? går det att fixa eller är det bara att köpa ny topp?ett av hålen är skadat i kanten om det syns.
Vart finns det att köpa och vad kommer det att kosta tro?(Online butik)Kan såklart kolla på måndag annars men är redigt sugen på att veta hur hårt det kommer att dra i plånboken :/
Väldigt tacksam för svar /Oscar
Var nyss ute och åkte,då nöp min yzf426 -00, det vart tvärnit och jag ramlade.
Nu när jag kom hem och plockat isär allting så ser jag en del av ventilen och en massa småbitar ligga på kolven,låter bilderna tala för sig själv:
Vad tror ni? går det att fixa eller är det bara att köpa ny topp?ett av hålen är skadat i kanten om det syns.
Vart finns det att köpa och vad kommer det att kosta tro?(Online butik)Kan såklart kolla på måndag annars men är redigt sugen på att veta hur hårt det kommer att dra i plånboken :/
Väldigt tacksam för svar /Oscar
kolla vad org ventiler kostar först sedan andra märken. ev behövs ej svetsas är det bara en grop på några mm så kan du bara ta en dremmel och slipa ut gropen så inga vassa tvära kanter ställer till spikning.. No problemo Dä Här Blir Billigt...Bästa senario 2- 5 nya ventiler (det räcker med att byta endast utblåsarna) a 275kr styck 1375kr för 5st och dr bike eller någon vill ha typ 500 för att fixa sätet och du har tur att det går att slipa till gropen i toppen & styrningarna är ok.. Endast 1875kr eller 1000kr vid byte av endast 2st utblåsare som hittat