Samåkning Skövde

Tjenare.
Nån som har en garageplats över eller ett garage att hyra ut?
Letar efter ett omgående.

Kolla me Rapp, Skövde Bostäder osv. Kan ha MC plats över. Då e det i flerbilsgarage, risk för stöld. Pris, ca 250 kr/mån. Skål

Nu är premiärturen för i år avklarad. Blev en liten kort sväng i stan med omnejd. Det var riktigt skönt, lite kallt om händerna bara.

Fan hände? Går ju inte åka hoj nu :huvet¨
Ska va skit hela veckan enligt smhi, t.o.m -8 som mest på natten. :mad:

Bifogat

• väder.jpg
    väder.jpg
    117 KB · Visningar: 84
Fan hände? Går ju inte åka hoj nu :huvet¨
Ska va skit hela veckan enligt smhi, t.o.m -8 som mest på natten. :mad:

Inte för att vara elak och göra saken värre... Men t o m -11 på natten.
Man blir så glad.

Ska besikta bilen på onsdag, tänkte att sbp kanske inte blir så glada om jag har värdelösa vinterdäck på bilen. Så jag slängde på ett par sprillans nya sommardäck. Men det ser ut att bli vinterdäck igen :mad:

Last edited:
Inte för att vara elak och göra saken värre... Men t o m -11 på natten.
Man blir så glad.

Ska besikta bilen på onsdag, tänkte att sbp kanske inte blir så glada om jag har värdelösa vinterdäck på bilen. Så jag slängde på ett par sprillans nya sommardäck. Men det ser ut att bli vinterdäck igen :mad:

Kul, låter riktigt kul, tur man har en ful MB A-klass me 16 tum både sommar å vinter så man kan skita i hur skiten ser ut :D

Kul, låter riktigt kul, tur man har en ful MB A-klass me 16 tum både sommar å vinter så man kan skita i hur skiten ser ut :D

Visst! Det är skitkul. Men jag är inte den som är den. Självklart delar jag med mig av det roliga. Du kan få komma hit och byta däcken åt mig! :tummenupp

Blir nog en tur kring Skövde ikväll. Lär ju passa på när vädret ser ut som det gör idag!

Jag och en kompis var ute och körde lite idag med våra maskiner. (Min dunderkisse och hans röda vtr.) Var det någon härifrån vi mötte på en svart r1/r6 (hann knappt se så som du gasa på) vid fabiansrondellen runt halv fem? Vi åkte från rondellen mot skultorp.

Jaha, då var premiärturen avklarad... blev en sväng på 11 mil =)
Hoppas på bra väder till helgen också så man kan åka en sväng till MC-Kompaniet...

Jag och en kompis var ute och körde lite idag med våra maskiner. (Min dunderkisse och hans röda vtr.) Var det någon härifrån vi mötte på en svart r1/r6 (hann knappt se så som du gasa på) vid fabiansrondellen runt halv fem? Vi åkte från rondellen mot skultorp.

Tror ja har ganska stor kolla på vem det va. Svart R1 -07 me röd fälgtejp kanske?
Va själv ute igår, lr åkte från väring till garaget, så nu har den gått hela 2 mil!!!:D
Nån som ska ut idag? Lugn fart för mig iaf då ja håller på att köra in den :gnissla

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats