Krökatråden

Jajjamensan. Har precis börjat kvällen med en vodka redbull för att vakna till lite. Vi får väl se var/hur det slutar!

Förmodligen så kommer du jobba ihop till en riktigt schyst bakfylla!

Gamlingar skall inte dricka en massa sprit det sliter för mycket på dom :blah

Yehaaaa! Nu suckar magen av välbehag när gud pissar sin allra mest gyllene vätska rakt ner i strupen på moi.

/perris

Ett glas med Ouzo serverat! Vilka mer sitter och smygsuper så här en måndag kväll?

Ett glas med Ouzo serverat! Vilka mer sitter och smygsuper så här en måndag kväll?

WTF? Är du på semester i Grekland? Vem dricker ouzo frivilligt?
Är det den sista slatten hemma i barskåpet? Den som stått längst in sen du kom hem från semestern -89?

Är det den sista slatten hemma i barskåpet? Den som stått längst in sen du kom hem från semestern -89?

Sågad vid knäskålarna? :D
Vad är det för fel på Ouzo? Ger man bara fan i de "kända" sorterna som typ Ouzo 12 osv så är det helt ok. Det är faktiskt riktigt gott! Jag dricker Ouzo nästan varje gång jag är ute på krogen.

Ne, nu ljög jag. Har inge groggvirke och whiskeyn är slut. Det enda som fanns kvar att dricka rent var Raki & Ouzo från semestern i sommras. Men vill man somna lite fortare är det bättre än inget alls.. Nästan iaf..

Jag brukar köpa en kvarting ibland :nicka Ouzo är gott!

Därimot den där jävla raki smörjan fy faan :zpy

Hur i fan kan ni sitta och snacka om sprit en måndagkväll...när det enda jag vill göra, är att glömma att skiten finns. :näsblod

och ja...jag överkonsumerade mig i helgen för första ggn sen ett bra jävla tag tillbaka.

Jag tål tydligen inte skiten. Good shit fucking damn it..!! :huvet

Back