övnignsköra

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
någon i närheten av kristianstad. Som är sugen på att övningsköra med mig?

Övningskör själv, sätt skylten på ryggen o blir du stoppad säger du bara att du tappat bort följebilen ^^. Annars finns det säker någon här som kan hjälpa till, och i värsta fall dyra lektioner på körskola.

Övningskör själv, sätt skylten på ryggen o blir du stoppad säger du bara att du tappat bort följebilen ^^. Annars finns det säker någon här som kan hjälpa till, och i värsta fall dyra lektioner på körskola.

åker dit ändå :tungan

vid övningskörning på mc, skall handledare åka efter på mc, eller åka bakpå din hoj. ingen bil.

Hör med sporthoj-åkarna nära dig i forumdelen de planerar träffar och sånt, goggla lite och fråga om nån i gänget har lust att göra det de ställer säkert upp bara du klarar av att haka på någesenär :)

Jag har övningskört en del men aldrig att jag tar på mig nån jävla grön lapp... ALDRIG!

Vad kommer härnäst? En orange vimpel ?!

Är ju troligare att han åker dit om han kör själv med gröna skylten än om han är ute och kör själv utan skylt.

varför skulle man åka dit? det är väl inget brott att komma bort från sin handledare (förutsatt att denna åker mc).

Iofs inte, men jag är ganska säker på att polisen både snabbt och enkelt kan kolla upp om den påhittade handledaren verkligen är handledare... Men om man reggar en äldre släkting som har kortet per automatik kan man ju testa den varianten.

Varför skulle man chansa med att övningsköra illegalt? Varför riska att inte få något kort alls? :va

eller om man får lust att ta en tur när ens handledare inte är närvarande.. Om jag känner mig själv rätt kommer detta inte ske pga avsaknad av is i magen.

Min kompis tjuvkörde sin mellanklass runt i trafiken utan att polisen ens brydde sig, men då gäller det att inte lägga för mycke uppmärksamhet på sig, som att burna gasa på för fullt, göra wheelies och stoppies o sånt. så att övningsköra själv med en grön skyllt bak på är mer riskabelt att bli tagen än att köra lungt utan skylten (övningskörnigskylten)

Tänk dig noga för innan du annonserar efter handledare här.

Jag blev gift med min.... :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing