MotoGP ASSEN

nanisan

SDK Socio #3442
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Ducati 939 Supersport S -2020 , RD 500 LC -1984, Vespa 150 GL -1959
Ciao!
Någon som tänkt åka till Assen i år och kolla in MotoGP??

Ska väl förhoppningsvis också ner till Assen o se mitt första GP!:) Blir nog camping där nere eller något annat enkelt...

Självklart!

Fick biljetter och hela paketet i Assen av frugan i julklapp!,
Hade´

Fick biljetter och hela paketet i Assen av frugan i julklapp!,
Hade´

Flyger du ner eller åker du bil?

Vi är ett gäng som funderar på att bila ner från Stockholm, vore kul att ha koll på vilka andra som tänkt dra ner. Camping skippar vi nog, se om det finns några prisvärda hotell i närheten istället.

Flyger du ner eller åker du bil?

Vi är ett gäng som funderar på att bila ner från Stockholm, vore kul att ha koll på vilka andra som tänkt dra ner. Camping skippar vi nog, se om det finns några prisvärda hotell i närheten istället.

Tyvärr blir det bil då mina pojkar åxå vill se Stoner & co =) annars är det känt som en av de största mc träffarna i Assen under denna helg, Kommer att troligen se alla tre dagar så vi åker nog ned torsdag men det är inte klart....
Hade´

Tyvärr blir det bil då mina pojkar åxå vill se Stoner & co =) annars är det känt som en av de största mc träffarna i Assen under denna helg, Kommer att troligen se alla tre dagar så vi åker nog ned torsdag men det är inte klart....
Hade´

Vi är 3 som ska hoja ner ska inte campa har bokat hotell verkar ganska fullbokat redan i närområdet ....

Vi ska också dit.:tummenupp Det blir camping i år igen för den stämningen vill man inte missa.:yoparty Rekommenderas:D :D :D

Jo dä blir assen för mej med i år om inget oplanerat händer. Är första ggn för mej ska bli hur kul som helst, folk säger att dä ska va ett jävla ljud i gp hojarna :yoparty

Jo dä blir assen för mej med i år om inget oplanerat händer. Är första ggn för mej ska bli hur kul som helst, folk säger att dä ska va ett jävla ljud i gp hojarna :yoparty
Var på Nürburgring -06 på Ducati festa. Då körde de med motogp cykeln trodde inget kunde låta så mycket.... helt sanslöst... bara att stå i depån när de startade upp och se alla människor bli typ 1/2 meter längre...hur kul som helst :D

assen och sachsenring, innifrån depån :arsele

Vi är fyra stycken som ska ner till Assen. Är det någon som har nåt tips vilka biljetter man ska köpa till vilka läktare? Vi ska vara där alla dagar.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...