Generic
Föredetta nothing
Ingen Ducce Desmo på griden eller? Då komma jag dirreckt titta dyra entrédollarsen
2 sylindre for mye

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen Ducce Desmo på griden eller? Då komma jag dirreckt titta dyra entrédollarsen
Vilket vasst startfält det ser ut att bli!Skulle nog ha blivit svårt att tvinga upp Pinky på pallen i år.
Vilket vasst startfält det ser ut att bli!Skulle nog ha blivit svårt att tvinga upp Pinky på pallen i år.
Läste förresten ett par tester av 1098R - det verkar ju som att TC:n fungerar aldeles utmärkt. Ska bli kul att höra vad ni säger efter första körningen...
Bare TC-skiten kommer, og at den funker bedre enn Quickshiften fra Corse! Skiten sperra på 8000 rpm og vi måtte koble bort etter 2 dager med strulingFikk kobla bort QS og endte på trynet i grøvelen - ikke bare en, men to ganger - helv.. Cartagena er en skitbane
![]()
Jag ska göra vad jag kan. Va det topp tre du krävde
![]()
Jaja, det ska bli skoj å se hur många sekunder man kommer vara efter dina varvtider...![]()
Litt svensk (blågul) fra kne til fot, ellers okÄr du inte gammal nog för att sluta med krasher o sånt tull? Allt bra med kroppen iaf?
Topp-3 är kravetHur går det med hojen förresten? Fått fixat oljesprutaren?
Så Jan kjørte Sp´en på Cartagena og det gikk heftig fort helt til han gikk på trynet!
Beinbrott?
Hur går det med yamman? Är den fullkittad snart![]()
Inte så mycket godis på yamman annars. QS o PC3 o kittad fjädring. Får se hur långt det räcker...
Vad mer hade du tänkt dig behöva?
Kitelhärva, kolfiberkåpor, snabbgas...
Näh, det är fullt tillräckligt och man får ju inte göra så mycket mer. Men jämfört med norrmännens 1098R med extra allt ser det blekt ut.
Nopp, men han trodde skulderen gikk ut av ledd. Så jævlig ut samme ettermiddag, men den sta gubben kjørte type 1,41-42 noen dager senere![]()
Imponerande av den snart 50 åriga gubben![]()
Kitelhärva, kolfiberkåpor, snabbgas...
Näh, det är fullt tillräckligt och man får ju inte göra så mycket mer. Men jämfört med norrmännens 1098R med extra allt ser det blekt ut.
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |