Simpsonstråden

Klart coolast är väl ändå han som jobbar i diverse butiker och alltid säger YEEEEEEEEEEES...:D

kan bli en underbar tråd om man bara frångår inledande inläggets ämne :näsblod

Last edited:
jag känner mig inte tillräckligt seriös i mitt intresse för simpsons. Kan inte ens alla efternamn. Kan någon göra en lista med "måste se" avsnitt. Tack!

jag känner mig inte tillräckligt seriös i mitt intresse för simpsons. Kan inte ens alla efternamn. Kan någon göra en lista med "måste se" avsnitt. Tack!

Eftersom det finns så många guldkorn här o där i den serien har jag inget annat val än att rekommendera detta!

(Avsnittet när Homer ska hämta sin borttappade bil i N.Y. är hejdlöst roligt :D)

(Avsnittet när Homer ska hämta sin borttappade bil i N.Y. är hejdlöst roligt :D)[/SIZE]

Världsklass, upptakten när Barney (borde) veta att det enda ägget kvar är svart, ändå är det så spännande at öppna handen. :rofl
Och självklart kommer Mr Duff till baren med gratis tunnor med öl bara för att han måste vara nykter. :lol

Jag vill se det när Barney och Homer tävlar om att bli austronauter och Barney faller tillbaka i alkolism när han drickar alkofri skumpa. Sen tror jag det är en jurassic park scen när ölbilen kommer till Moe's.

Kan man annat än älska det avsnittet där Homer och Lisa ska göra aktiviteter tillsammans. Lisa bestämmer att de ska hjälpa till att måla ett hus för hemlösa eller vad det är.

Då står Homer och tänker att om bart kan klottra och kalla sig för El Barto så kan väl Homer också. Varpå han skriver "El Homo". Efter detta kommer ett klassiskt "DOH!"

Ingen annan som såg "Actors studio" när hela Simpsongänget var med?
Garvade så jag kissade på mig.

Ingen annan som såg "Actors studio" när hela Simpsongänget var med?
Garvade så jag kissade på mig.

Helt underbart!!! Dock kissade jag inte på mig... gick på toa innan och hann inte dricka något under programmet då jag var upptagen med att skratta

Dä avsnittet när sideshow bob ska mörda bart "capefear" avsnittet är förbannat roligt, när stackars bob lyckas pricka varenda kratta som ligger på marken :rofl å bara grymtar, avnsittet när homer får uberstark chili är bra oxo när han blir hel trippad och letar efter sin själsfrände

2st måste avsnitt!!

Min personliga favorit är C.M. Burns!

Finns ett avsnitt jag skulle döda för att få se igen. Mr burns är på hälsokoll och blodprov skall tas. problemet är att Mr burns är så gammal och äcklig att de sticker igenom hela armen gång på gång och när de slutligen får ut en droppe blod ur honom så svimmar han!

Kan någon hjälpa mig hitta detta???? Är så sjuuukt kul

Nyheter
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Back