Solan
PotatoesMc.com
japp låter som samma probbset..
formatera minnes kortet.
Jag gjorde det sist men så dök problemet upp igen och det är ju lite skumt att hälften av bilderna är ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
japp låter som samma probbset..
formatera minnes kortet.
Kostar en laddarjävel 4k??Är det nån här som bor i storstockholm och ruvar på en MH-21? Isf skulle jag gärna bara komma förbi och ladda batteriet.
Den e helt stört omöjlig att få tag på nånstans i hela världen.
Är det nån här som bor i storstockholm och ruvar på en MH-21? Isf skulle jag gärna bara komma förbi och ladda batteriet.
Den e helt stört omöjlig att få tag på nånstans i hela världen.
Kostar en laddarjävel 4k??
Det är ju vansinnigt.
http://cgi.ebay.co.uk/Nikon-MH-21-Original-Quick-Charger-for-EN-EL4-NEW_W0QQitemZ280205171765
Jag tror att jag måste köpa en sån här, nästa månad kanske.![]()
Jag har kikat på en del väskor, den jag länkade till får jag till sverige för 1080:-En sån där måste man bara ha. Jag kan rekomendera ett budget alternativ. Loewpro Mini Trekker ca 850 spänn (min ser du på bilden). Vill du vara värsting så slår du till på en Tamrac Expedition, men dom går löss på 2,5 lök i runda slängar.
Appropå MH-21 där så blir det 1500 + frakt och då landar man på det svenska nyprisetJag försöker hitta en i USA men det e som sagt stört omöjligt. Det här svaret får jag jämt: Dear r1-roller,Sorry,we cannot ship to Sweden. Thanks for your interest.
![]()
En sån där måste man bara ha. Jag kan rekomendera ett budget alternativ. Loewpro Mini Trekker ca 850 spänn (min ser du på bilden). Vill du vara värsting så slår du till på en Tamrac Expedition, men dom går löss på 2,5 lök i runda slängar.
Appropå MH-21 där så blir det 1500 + frakt och då landar man på det svenska nyprisetJag försöker hitta en i USA men det e som sagt stört omöjligt. Det här svaret får jag jämt: Dear r1-roller,Sorry,we cannot ship to Sweden. Thanks for your interest.
![]()
skicka ett mail tillbaka o skriv..
i'm sorry for that you cant ship to Sweden. but anyhow i'll buy you company and have you fired.

En sån där måste man bara ha. Jag kan rekomendera ett budget alternativ. Loewpro Mini Trekker ca 850 spänn (min ser du på bilden). Vill du vara värsting så slår du till på en Tamrac Expedition, men dom går löss på 2,5 lök i runda slängar.
![]()
Eller du ska bara titta genom gluggarna när du är ute? 
i'm sorry for that you cant ship to Sweden. but anyhow i'll buy you company and have you fired.

Inte för att vara sån men....var fan får du plats med kamerahuset någonstans?Eller du ska bara titta genom gluggarna när du är ute?
![]()

Strålande här också.....får väl sluta jobba snartNäe gött folk. Det är ett strålande väder. Dags att lyfta blicken från Ebay och gå ut och fota lite kanske? Eller?

Den där har jag legat och budat på ganska länge (kolla bid history) men nu är den 50% dyrare än vad den kostar sprillans på BH och då känns det lite knas.![]()
Jag har mailat Nikon och frågat om dom har nån leveransprognos.
HaHaHah! Han gör dom 3 F'en. Fuckar med Fel Fnubbe!
Längst till höger ligger bara ett motljusskydd till 12-24'an och skräpar. Det är där jag har kameran. Men det är bara vid långa frakter, annars har jag alltid kameran framme och skjutklar!
Näe gött folk. Det är ett strålande väder. Dags att lyfta blicken från Ebay och gå ut och fota lite kanske? Eller?
Ahhaaaa....NU ser jag!![]()
Ja, plåta ska jag göra...ska resa på röven och bege mig ner till hamnen nu.
Oas...ska du med? Barsebäck eller Vikhög. Barsebäck blir nog bäst.
Då är du heltoppad nuOas: Det Sigmat 17-70/2.8-4.5 var ju helt okej!Klart roligt att leka med!
/JKay på Japps konto
...strax 30årsfest...och jag är redan halvtoppad![]()
Då är du heltoppad nu![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |