Dawan
Medlem
Ser otroligt bra ut. Ska bli kul att se den i sommar.
/Dawan
/Dawan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


Hur en 525a ska se ut
![]()
Men är man uppväxt på kungs holmen så är man
Fan jag vill också ha något fint, känns lite dumt att polera enduron dock..![]()
Men jag har ju pimpat den! frånDet är lika korkad inställning som "Varför ska jag tvätta bilen? Den blir ju endå bara skitig igen". Det är aldrig försent att prova en burk Meguiar's![]()

Men är man uppväxt på kungs holmen så är man
![]()
Kommer tillbaka den 21 mars. Då har jag garanterat fått hem allt som behövs för att sätta ihop den igen!
Monterade lite delar på framgaffeln idag, kvar är handtagsskyden och gaffelbenskydden (båda kommer vara vita).
//Robin

Kommer tillbaka den 21 mars. Då har jag garanterat fått hem allt som behövs för att sätta ihop den igen!
Monterade lite delar på framgaffeln idag, kvar är handtagsskyden och gaffelbenskydden (båda kommer vara vita).
//Robin
Ska du bara köra gata? Snyggare att inte ha handtagsskydd, min åsikt.
Kommer bli så snyggt! Vitt är hett.![]()

Helsvart är och har alltid varit tråkit.Vitt är det nya svart![]()
Vitt har alltid och kommer alltid vara hett. Så är det bara!Vart köpte du den vita plasten?
Kommer bli så snyggt! Vitt är hett.![]()

Jag beställde mina grejer via en polare som i sin tur beställde det från en åf nånstans kring strängnäs-trakten. Ganska säker på att det är KTM originalplast, så tjata lite mer på dina åf i gbg, de e nog bara lata![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |