Jag älskar denna motståndsrörelse. Själv tror jag varken på månlandningen eller Ölandsbron (Stoppa bron!!!).
Dravlet som världens forskare är ganska eniga om är nog en av de mest vetenskapligt fastlagda teorierna vi har. Vi vet mer om detta än hur vi faktiskt blev till (själv tror jag att de menlösa från en viktig planet dumpades på jorden och blev roten till vår civilisation, Darwin var en bluff med alkoholproblem!), kosmos skapelse (Einstein och Hawkings kan ta sig i röven! De borde läst om sanningen i aftonbladet istället) eller varför killar tänder på blåsta silikonbrudar.
För er som uppenbart helt missat den akademiska välden så kan jag berätta lite om vetenskapsmän och forskare. De flesta har mer att vinna på att motbevisa andra forskare än att hålla med dem. Dels ur ett prestige- och tävlingsperspektiv men också ur ett rent finansieringsalternativ. Det råder inte heller någon brist på pengar från oljebolag som gärna ifrågasätter hela problemet med global uppvärmning och trots detta lyckas ni inte få fram något som ens illusionerad vetenskap skulle publicerat. Om någon kan förklara varför forskarkåren är så enig när ingen har något att vinna på detta så är jag idel öra. Tills dess tänker jag inta en överlägsen uppsyn och fnysa åt er med jämna mellanrum