Det får du själv avgöra, man kan ju välja stora spolar, men det blir ju fortfarande lockigt, så det får du själv avgöra![]()
Ok, låter som stora spolar vore ngt så jag inte ser ut som en pudel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det får du själv avgöra, man kan ju välja stora spolar, men det blir ju fortfarande lockigt, så det får du själv avgöra![]()
Det får du göra, dock helst inte svart, det ska gärna finnas möjlighet att skapa effekter i håret som är iögonfallande för frisyren![]()

Inte den blekaste ännu, vi får kika på din huvudform och vilken färg du ni färgar i osv...oki, har du redan nu ett hum om hur frisyren ska göras? vill inte verka tjötig, men vore intressant.![]()
Hägg har dessvärre för lite hår oavsett hur länge han sparartjo.. tänkte höra om man va aktuell till nån frilla.. om man ska ta ledigt tänkte jag...både jag o häggen undrar om vi ska spara hår..
![]()
Hägg har dessvärre för lite hår oavsett hur länge han sparar
Men du får gärna spara och vara min modell nr1 om du vill? kravet är att håret ska avkortas minst 3 cm, men din frissa går ju att göra det med om du inte klipper dig innan dess. Det ska bli typ page som ska fönas, men den får ju vara uppklippt osv med.Och vill du ha det lite annorlunda sen, så kan vi fixa det efteråt sedan?!
![]()
|
Nytt i MotoGP till 2027
MotoGP inför nytt helgforma... |
|
|
Fyra nya Triumph-modeller
En helt ny Bonneville T40, ... |
|
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris