Det får du själv avgöra, man kan ju välja stora spolar, men det blir ju fortfarande lockigt, så det får du själv avgöra![]()
Ok, låter som stora spolar vore ngt så jag inte ser ut som en pudel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det får du själv avgöra, man kan ju välja stora spolar, men det blir ju fortfarande lockigt, så det får du själv avgöra![]()
Det får du göra, dock helst inte svart, det ska gärna finnas möjlighet att skapa effekter i håret som är iögonfallande för frisyren![]()

Inte den blekaste ännu, vi får kika på din huvudform och vilken färg du ni färgar i osv...oki, har du redan nu ett hum om hur frisyren ska göras? vill inte verka tjötig, men vore intressant.![]()
Hägg har dessvärre för lite hår oavsett hur länge han sparartjo.. tänkte höra om man va aktuell till nån frilla.. om man ska ta ledigt tänkte jag...både jag o häggen undrar om vi ska spara hår..
![]()
Hägg har dessvärre för lite hår oavsett hur länge han sparar
Men du får gärna spara och vara min modell nr1 om du vill? kravet är att håret ska avkortas minst 3 cm, men din frissa går ju att göra det med om du inte klipper dig innan dess. Det ska bli typ page som ska fönas, men den får ju vara uppklippt osv med.Och vill du ha det lite annorlunda sen, så kan vi fixa det efteråt sedan?!
![]()
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller