Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Trots det tråkiga vädret idag vaknade jag med ett leende. Startade upp hojen igår och garaget fylldes av ljuvlig musik.:drool Får nog in och mysa i garaget ikväll igen.:kär

säg till om du behöver sällskap! har du kvar sexmaskinen?

Vilka jävla surfittor man ska ha o göra med ibland :mad:
Och klockan är ju inte ens 0900 :mad:

:hungrig

Hmmm och hur länge kommer du ligga.... jag menar hur länge komer du få körförbud?:tungan :pannkyss :näsblod
Ska ta av gipset om sex veckor och efter det så ska fotleden mjukas upp och musklerna aktiveras igen så 8-10 veckor sa de :(
Gott och se dig tillbaka. Hoppas allt gick väl :)

Jo det gick väl rätt bra förutom att ena skruven hamnade snett så jag ska opereras igen :tummenupp

Men så länge de proppar mig full med morfin så är jag rätt nöjd iaf :näsblod

Ska ta av gipset om sex veckor och efter det så ska fotleden mjukas upp och musklerna aktiveras igen så 8-10 veckor sa de :(

Jo det gick väl rätt bra förutom att ena skruven hamnade snett så jag ska opereras igen :tummenupp

Morfin is the shit :tummenupp

Så det blir inget hojande på 10veckor alltså? :skrämd

Ajfan då, hur svårt kan det vara att skruva en skruv rakt lixom? :rolleyes: Jag kan komma och skruva lite, lär göra de bättre än dom :tungan
Gammal, men man kan säga att du mor-fint då? :gnissla
När blir den operationen av? Snart förhoppningsvis så du kan påbörja konvalescenstiden!

Morfin is the shit :tummenupp

Så det blir inget hojande på 10veckor alltså? :skrämd
Efter en dos av det där låg jag och fnittrade som en treåring på slaktarbänken :lol

Inte som det ser ut just nu. Ska antagligen rätta till skriven när de tar bort gipset, eller imorgon, de hade inte bestämt sig riktig än :gnissla
Ajfan då, hur svårt kan det vara att skruva en skruv rakt lixom? :rolleyes: Jag kan komma och skruva lite, lär göra de bättre än dom :tungan
Gammal, men man kan säga att du mor-fint då? :gnissla
När blir den operationen av? Snart förhoppningsvis så du kan påbörja konvalescenstiden!

Den gick för långt och ligger och skaver på hälsenan nu vilket inte var bra sa de :dummer

Last edited:
Efter en dos av det där låg jag och fnittrade som en treåring på slaktarbänken :lol

Inte som det ser ut just nu. Ska antagligen rätta till skriven när de tar bort gipset, eller imorgon, de hade inte bestämt sig riktig än :gnissla

Den gick för långt och ligger och skaver på hälsenan nu vilket inte var bra sa de :dummer

Säg att du är riktigt nervös nästa gång du ska in, då kanske du får Valium, det fick jag när jag skulle opereras, man blir jävligt go i bollen då :)
(jag var ju iofs förbannat nervös, o med min skräck för nålar så...)

Tiparol/Tramadol is de shit.

Jag kan ta hand om din hoj, rasta den och tvätta lite när du är gipsad. :tummenupp

Jag har fått en tilldelning Tiparol som jag glatt mumsar i mig här i sängen ;)

Lite fina bilder. Det röda strecket är där det var brutet på ett ungefär :näsblod

Bifogat

• SCAN0001.jpg
    SCAN0001.jpg
    225.8 KB · Visningar: 43
  • SCAN0002.jpg
    SCAN0002.jpg
    213.4 KB · Visningar: 33
  • SCAN0003.jpg
    SCAN0003.jpg
    190.9 KB · Visningar: 34
  • SCAN0004.jpg
    SCAN0004.jpg
    186 KB · Visningar: 47
Jag har fått en tilldelning Tiparol som jag glatt mumsar i mig här i sängen ;)

Lite fina bilder. Det röda strecket är där det var brutet på ett ungefär :näsblod

jag trampade på en spik en gång. det gjorde ont. hur känns det här? :gnissla

Nu har vi varsin honda. :tummenupp

Det är kärlek i garaget!!!!

när jag fått bytt kopplingsvajern på TT'n ska jag komma bort och kolla och spruta lite lera på den :D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back