125cc*4

Hur går det med bygget, står den fortfarande åt sidan pga din motardkarriär? :tungan

här är en 700 2-t iaf.

Engine Type:
2-Stroke Single

Displacement:
685 cc

My god! :3skrämd

namn och fakta om den
gärna nån vettig hemsida, sorry för OT förresten

Japp.

Och just nu har jag en stundande världsmästarkarriär i Supermotard att tänka på så projektet står tyvärr still. Men när ett litet större kapital återfinnes så köper jag nog en spondonram och pular in motorn i. Honda RS kåpor eller egendesignade, spölinare och lite motorlir. Resultatet lär ge en förbanad jävla helvetesmaskin i dess like med en GP 500cc. :yoparty

mycket snack, liten verkstad:hihi kom igen nu bärgren, upp och hoppa och bygg färdigt för fan:D är så jävla sugen på att se vad det blir av den, älskar rd!:tuttar

3137253 mycket snack, liten verkstad:hihi kom igen nu bärgren, upp och hoppa och bygg färdigt för fan:D är så jävla sugen på att se vad det blir av den, älskar rd!:tuttar
Hey, jag ska ha något att göra i vinter. :mad:

Just nu letar jag efter en ram. Så om någon innehar en schysst 250-ram så skrik till.

Hey, jag ska ha något att göra i vinter. :mad:

Just nu letar jag efter en ram. Så om någon innehar en schysst 250-ram så skrik till.

men jag vill ha nåt att läsa nu:fatta!
tyvär, ingen ram. bara renovera och bli klar, snälla?:) vill så gärna se den in action...:D

Och hur går det här då?
Motorn är ganska isärplockad. Men jag har på något konstigt sätt mögligtvis fått ett erbjudande att köpa en fungerande och en skuren motor. Tyvärr har jag inte fått svar av killen ännu men annars blir tamefan fina fisken.

Motorn är ganska isärplockad. Men jag har på något konstigt sätt mögligtvis fått ett erbjudande att köpa en fungerande och en skuren motor. Tyvärr har jag inte fått svar av killen ännu men annars blir tamefan fina fisken.

Men hur går det med ramen då?

Jag har tyvärr inte hittat något ännu. Har funderat ett tag på om man skulle ta en 400 ram från typ en Honda nc35 då den borde vara tillräckligt rymlig att ta rd-motorn.

Va är det för fel på orginal ramen då? är lite inne på själv att köpa en 500 och göra iordning för de lär ju inte minska i värde.

Hur ska du göra med kåpor sen då?

oj va många frågor jag har:D

Va är det för fel på orginal ramen då? är lite inne på själv att köpa en 500 och göra iordning för de lär ju inte minska i värde.

Hur ska du göra med kåpor sen då?

oj va många frågor jag har:D
De lär nog säkert bli samlarvärde men orginalramen är tung som tusen och inte särskilt kul när det svänger lite.

Får jag bara ihop en ram, motor och massor av tid kan det bli ett kul bygge. Just nu saknar jag de tre delarna. :D

De lär nog säkert bli samlarvärde men orginalramen är tung som tusen och inte särskilt kul när det svänger lite.

Får jag bara ihop en ram, motor och massor av tid kan det bli ett kul bygge. Just nu saknar jag de tre delarna. :D

Va väger dom torra då?

Ajm i slapp fuck. Men nu har jag iallafall 3 st RD 500 motorblock, 10 st fungerande cylindar, 4 hela toppar, 1 trasig cylinder och 1 trasig topp.

Detta måste vara ett bygge som tom går slöare än mitt. :tungan Det är ju iofs en bedrift i sig men.

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”