125cc*4

Nu har du fått massor av tid, händer det nåt eller??:va

Annars tycker jag att du kan sälja en motor till mig, jag vill ha v4:a!:tuttar
 
Var blev du av?:va
 
Jo trist nog är RD500 tung helt enkelt, man vill ju att en 2taktare ska vara lätt, men de är faktiskt riktiga bojsänken original.

Sen har vi ljudet det pratades om, med originalpiporna är det faktiskt mindre häftigt än man kan tro, det eda som låter nåt är just fulgasacc, annars är det mer stor moped över det.

Har man tur och har effektrör, tyvär måste man ju ha 4st så det är väl knappast nåt man gräver fram så lätt idag skulle jag tro, men man kanske har dem direkt, för de fanns.

Då blir det annat ljud i grejorna och varv med.

RG500 var ju coolare, men V4 är ändå ett plus tycker jag över suckans square 4a.

Klassiker som man kanske inet ska sabba om den inet redan är risig vilket tyvärr många är idag som man springer på.
De kommer aldrig igen heller, trist att Honda valde 400cc bara, varför inte 500 på en gång liksom även om det var en v3a.

Vore kul med en som vägde sådär en 40 kilo mindre eller nåt(väger nära 240 ärliga kilon).
Och det har ju 4taktarna med dessutom dubbelt så mycket effekt spöat för länge sen.

Soppaförbrukningen på en sån här bryr man sig nog inte i helt enkelt hehe, fan gamla RD350n drog lätt litern.
 
Last edited:
Jo trist nog är RD500 tung helt enkelt, man vill ju att en 2taktare ska vara lätt, men de är faktiskt riktiga bojsänken original.

Sen har vi ljudet det pratades om, med originalpiporna är det faktiskt mindre häftigt än man kan tro, det eda som låter nåt är just fulgasacc, annars är det mer stor moped över det.

Har man tur och har effektrör, tyvär måste man ju ha 4st så det är väl knappast nåt man gräver fram så lätt idag skulle jag tro, men man kanske har dem direkt, för de fanns.

Då blir det annat ljud i grejorna och varv med.

RG500 var ju coolare, men V4 är ändå ett plus tycker jag över suckans square 4a.

Klassiker som man kanske inet ska sabba om den inet redan är risig vilket tyvärr många är idag som man springer på.
De kommer aldrig igen heller, trist att Honda valde 400cc bara, varför inte 500 på en gång liksom även om det var en v3a.

Vore kul med en som vägde sådär en 40 kilo mindre eller nåt(väger nära 240 ärliga kilon).
Och det har ju 4taktarna med dessutom dubbelt så mycket effekt spöat för länge sen.

Soppaförbrukningen på en sån här bryr man sig nog inte i helt enkelt hehe, fan gamla RD350n drog lätt litern.

240kg, vad har du i tanken då? Men vad anser du rg.n väger då, borde ju lätt hamna 40kg under dina 240.
 
Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Back
Top