Ni TROR att ni har listat den värsta skiten,
Men när ni ser detta kommer alla att "a-ha":a och nicka förstående![]()
![]()
Markera här:
Bo Kaspers skit-Orkester
haha word!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni TROR att ni har listat den värsta skiten,
Men när ni ser detta kommer alla att "a-ha":a och nicka förstående![]()
![]()
Markera här:
Bo Kaspers skit-Orkester
Allt du skriver i den här tråden gör mig bara mer övertygad om att jag har rätt. Red Hot Chili Peppers är överskattad skit.![]()
Det är det som är den svages svaghet, att de ej inser när de har fel. Själv så inser jag när jag har fel, därför undviker jag att ha fel.

Nä då kan man ju få AIDS.
Åh fy fan vad dåligt, nu mår jag psykiskt dåligt så jag får nog sjuka mig från jobbet imorgon.
Det som även dyker upp är Black Sabbath med Ozzy, 70-talsbandet som namedroppas av alla skencoola "metalheads" med tatueringar, mössa och bockskägg som har matats med att man ska säga så av Ozzfest och MTV och som tror att "Made in Japan" är ett klädesplagg, "California Jam" ett pålägg och "Demons and Wizards" ett rollspel. Men även detta tycker jag egentligen är rätt bra, som man lyssnade ihjäl sig på "War Pigs", "Sabbath Bloody Sabbath" och "The Wizard" i lurarna på vägen till replokalen med gitarren på styret balanserades genom slask och regn några kyliga höstkvällar 1994.
Och Metallica, inte för att de på något sätt är dåliga, utan för att Testament, Exodus, Slayer, Overkill och Anthrax var/är minst lika bra.

haha word!Kan inte förstå hu man kan tyck Metallica är överskattade, visst gubbarna är inte i närheten live av vad dom var 89-00 men fortfarande är dom top 3 live.

Du är underhållande i din okunnighet om musik.![]()
![]()
Och sen alla andra? Ni gnäller på band som Queen och U2 bara för att de råkar vara stora
Du menar pajasen med en tenissocka över k*ken och pungen? Ja, han är verkligen en av världens bästa basister. Jag är för övrigt världsmästare i blockflöjt.Du har rätt i det här fallet - om det inte vore för RHCP:s basist som tillhör världens - nu levande - vassaste. Men han skulle klara sig utan resten av bandet å andra sidan.
Åh nej, trampade jag på en öm tå?då e det ju lugnt för din del![]()
Det var precis vad jag tänkte om dig när du började gnälla på Metallica.

Du menar pajasen med en tenissocka över k*ken och pungen? Ja, han är verkligen en av världens bästa basister. Jag är för övrigt världsmästare i blockflöjt.![]()
Åh nej, trampade jag på en öm tå?

Det är skillnad på musiker och Metallica. Metallica var visst bra fram tills Hetfield började ta sånglektioner och de har gjort bra låtar sen dess men de är som Madonna, inte några musiker som skulle platsa på en allstarlista. Jag har sett ett par livekoncerter inspelade på den här sidan 2000-talet och alla gör bort sig på sätt som faktiskt inte borde vara tillåtet av betalda musiker. Det gjorde de inte alls på samma sätt under tiden de blev kända som Alcoholica. Kanske borde de börja dricka igen.![]()
De ÄR ju sjukt överskattade, specielt Anthony Kiedis som är en usel sångare och ännu uslare live. Han suger på skit live, verkligen på skit.

Man kan lyssna på musik eller musiker. Man får inte vara för duktig för då blir man åt helvete dålig också.Ta och lyssna lite på musiken, lyssna på låtarna, lyssna på RIKTIGA musiker. Musiker av denna rang hittar man numer endast som husband i TV, eller inom snävare genrer så som jazz, blues eller metal.
Världens just nu sämsta band är 06's 07's eller vad fan de jävla japanska popfittorna heter, de som gjorde woohoo till Kill Bill. Apropå det så är Quentin Tarantino både en värdelös regissör OCH överskattade, sug på det.![]()
Håller med om 2002 och framåt, dom är inte tajt nuförtiden, men utan tvekan bästa livebandet från slutet på 80 fram till 2000, ohotat.
http://youtube.com/watch?v=OPV5b2SrjIY&feature=related
där tycker jag att testament och slayer spöar dem med hästlängder, om man snackar inom thrashgenren....Det är skillnad på musiker och Metallica. Metallica var visst bra fram tills Hetfield började ta sånglektioner och de har gjort bra låtar sen dess men de är som Madonna, inte några musiker som skulle platsa på en allstarlista. Jag har sett ett par livekoncerter inspelade på den här sidan 2000-talet och alla gör bort sig på sätt som faktiskt inte borde vara tillåtet av betalda musiker. Det gjorde de inte alls på samma sätt under tiden de blev kända som Alcoholica. Kanske borde de börja dricka igen.
Ovanstående är bortsett från basisterna de innehaft under åren.
Man kan lyssna på musik eller musiker. Man får inte vara för duktig för då blir man åt helvete dålig också.
Metallica var flawless både live och på skiva fram t.o.m And Justice for All. Svarta tycker jag däremot är överskattad även om den innehåller några bra låtar. Men dom var bra live tills 93-94 nångång när James tappade rösten.
Åh nej, trampade jag på en öm tå?
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller