rolig hoj för runt 40 000:-

Jag tycker iaf att annonsen jag länkat till högre upp är väldigt prisvärd!

Och nej, jag känner inte snubben som säljer, jag bara reflekterade över att det verkar vara ett vettigt pris som dessutom inte är det lägsta tänkbara för säljaren.

Verkar perfekt för trådskaparens önskemål.

Edit; Missade inlägget med alla hojar du provat/haft.
Känns som att tips är överflödiga! :)

Last edited:
hehe knappas min första hoj..
har åkt
gpz900r
r1-03
r1-99
KTM 625SMC-05
ZX9-R -00
CBR900RR -99
CCM 710 R30 -04

vill ha typ samma chassi som cbr:en o samma klös som en r1:a o samtidigt skön som en zx9...
ni fattar..det e kört..hehe
funderar skarpt på en R1 modell 99..
Men oxo en zx9-r igen..
tycker dock priserna ligger väl högt än så länge på blocket..svårt hitta nåt under 45000:-

ös på med förslag bara

fan med den hojlistan borde du veta både pris och annat ang det du önskar i hojväg. prova en gixxer med så har du knixat med hela familjen

Last edited:
Jag tycker iaf att annonsen jag länkat till högre upp är väldigt prisvärd!

Och nej, jag känner inte snubben som säljer, jag bara reflekterade över att det verkar vara ett vettigt pris som dessutom inte är det lägsta tänkbara för säljaren.

Verkar perfekt för trådskaparens önskemål.

Edit; Missade inlägget med alla hojar du provat/haft.
Känns som att tips är överflödiga! :)
ok men tac för annonsetipset har pm:at han...:tummenupp

fan med den hojlistan borde du veta både pris och annat ang det du önskar i hojväg. prova en gixxer med så har du knixat med hela familjen

Japp lutar väl åt lite olika håll nu....men det blir modell sport iaf...:tummenupp

med lite flyt kanske du kan få en 929;a för dom slantarna.

en jäkligt trevlig hoj

Ja så värst mycket mer borde dom inte kosta tycker jag. Säg 01 istället då, den funkar den också

Ska du ha en hoj utan motor så kanske det priset är realistiskt.

Vill man ha en hoj med motor som är rolig att köra för under 40k så är det 600cc som gäller, visst kan man säkert få tag på mer kubik men är det en rolig hoj man e ute efter så 600cc 98-00 yamaha, suzuki, honda, kawa skulle jag köpa iafalla (vilket jag har gjort)
Vill man ha stor motor så får man ju offra annat om man inte vill betala mer, sämre skick, äldre hoj etc etc valet är ju upp till var och en :)

Nej den räcker inte till!!

Du måste minst ha en R1, annars kommer du bara att bli ifrånåkt direkct!

Spelar ingen roll vilken halv/hel modern hoj man har om man inte kan utnyttja den till fullo.. såvida du inte pratar om motorvägs rejs.. Men där håller sig en Gixxer 750 ganska bra oxå faktiskt..

Det beror vä lhelt på vad du kört innan... Om du jämför med en nyare 1000cc så lär du ju kanske bli lite besviken, men är det ex. en första sporthoj så e det nog tillräckligt för första sommaren...
Själv gick jag på en R6 som första hoj, tyckte det var ett hellvetiskt drag i den, sen testade jag en R1, och nu åker man moppe känns det som...

Detta va lite "deja vu" har typ exakt samma hoj o exakt samma "historia" :tungan

Kommer att skaffa liter hoj till nästa sesång ialf :hojraket

hm... du får duktigt med förslag och tips må jag säga, fast det är väl det du vill så jag kan inte låta bli att blanda mig i ;-)

zx9r...(98-00) Bara för att den inte är dålig på något! Snabb, snygg, billig i inköp o försäkring, sportig så det räcker, bekväm, stadig, rapp... Själv har jag haft tre så helt opartisk är jag inte. Dock har jag en känsla av att gsxr 750 och zx7r är riktigt kul hojar också fast vilken som passar dig bäst vette f-n, det lär du märka själv.

Mitt slutgiltiga tips: Var på allerten och låt bästa kap för pengarna styra!!!

Ska du ha en hoj utan motor så kanske det priset är realistiskt.

Vill man ha en hoj med motor som är rolig att köra för under 40k så är det 600cc som gäller, visst kan man säkert få tag på mer kubik men är det en rolig hoj man e ute efter så 600cc 98-00 yamaha, suzuki, honda, kawa skulle jag köpa iafalla (vilket jag har gjort)
Vill man ha stor motor så får man ju offra annat om man inte vill betala mer, sämre skick, äldre hoj etc etc valet är ju upp till var och en :)
01:orna börjar lite under 40 k nere i tyskland oprutat så det borde inte va några problem att fixa hem en för ungefär 40.

hehe knappas min första hoj..
har åkt
gpz900r
r1-03
r1-99
KTM 625SMC-05
ZX9-R -00
CBR900RR -99
CCM 710 R30 -04

vill ha typ samma chassi som cbr:en o samma klös som en r1:a o samtidigt skön som en zx9...
ni fattar..det e kört..hehe
funderar skarpt på en R1 modell 99..
Men oxo en zx9-r igen..
tycker dock priserna ligger väl högt än så länge på blocket..svårt hitta nåt under 45000:-

ös på med förslag bara

men satan har du haft 7 hojar innan o inte vet vad det finns för nåt på marknaden, vem har köpt hojarna åt dej innan? mamma?

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back