Upprop mot Gratistidningar

Vad gör du med gratistidningar som du får hem?

• Antal röstningar
    0
Last edited by a moderator:
Haha..det var ju roligt! De heter Felia..ba så ru vet :fakta

En gång i tiden så trodde jag det också. Felia hjälper dock sina kunder när felen uppstår till skillnad från många andra leverantörer. Det tog till exempel 3 månader för raketforskarna på bredbandsbolagets support att konstatera att dom inte kunde leverera bredband längre till mig.

En gång i tiden så trodde jag det också. Felia hjälper dock sina kunder när felen uppstår till skillnad från många andra leverantörer. Det tog till exempel 3 månader för raketforskarna på bredbandsbolagets support att konstatera att dom inte kunde leverera bredband längre till mig.

Förutom när man vill säga upp sitt abonnemang, för då jävlar släpper de inte tagit. Fick ringa 4ggr på 4 dagar för att få dom att faktiskt koppla ur mitt bredband i höstas, och då hade jag redan gått igenom uppsägningstiden. Där kändes det verkligen som om dom var instruerade att ljuga för mig att allt skulle fixas direkt, och sen inte göra ett skit ett visst antal gånger.

Hoppas dom att folk ska ge upp eller?

Förutom när man vill säga upp sitt abonnemang, för då jävlar släpper de inte tagit. Fick ringa 4ggr på 4 dagar för att få dom att faktiskt koppla ur mitt bredband i höstas, och då hade jag redan gått igenom uppsägningstiden. Där kändes det verkligen som om dom var instruerade att ljuga för mig att allt skulle fixas direkt, och sen inte göra ett skit ett visst antal gånger.

Hoppas dom att folk ska ge upp eller?

Inget fenomen som jag har hört talas om faktiskt. Det går ju alltid ut bekräftelsebrev när man säger upp något, så länge man har det så har man ju sitt på det torra. Men det finns ju även stolpskott på Telias kundtjänst, det ska man ju inte sticka under stolen med:)

Off topic! Men du...jag blir så in i helivetti arg på BBB för dom klantar sig på VARJE faktura men efter att jag pratat med deras kundtjänst så är jag glad igen. Dom är jättetrevliga (trots att jag är en grinig hagga när jag ringer upp)

Vaffan, säg ifrån då..... Om fler gjorde sin röst hörd kanske vi skulle slippa skiten med tiden.

Om alla SHare kluddade lite om det här i sina andra forum/bloggar/facebook/whatever är jag säker på att det skulle ge effekt. Om inte annat skulle tidningsfolket iaf se till att vi som inte vill ha skiten slipper!

Har gjort de ett antal ggr utan resultat. Nötterna på CityMail skyller på att om det är adresserat till mig så ska jag ha skiten medans Metro Bostad osv fortsätter komma i mitt namn trots klagomål.

Har gjort de ett antal ggr utan resultat. Nötterna på CityMail skyller på att om det är adresserat till mig så ska jag ha skiten medans Metro Bostad osv fortsätter komma i mitt namn trots klagomål.

Hmm. Adresserad reklam är lite svårare att slippa. Ring/maila metro några gånger........ Det brukar inte räcka med att be snällt.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back