Ziip59
Kollar så att allt går rätt till
- Gick med
- 7 Jul 2006
- Hoj
- Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nu får ni yngre förmågor ha överseende. Ni kommer med tiden också att bygga upp en nostalgisk minnesbank att söka tröst i när kroppen känns tung och sliten. Jag vänder mig till er som liksom jag varit med ett tag och minns en massa skit från 80-talet.
Vi ska nu ha en liten nostalgiduell tänkte jag. Jag kastar in ett par vedträn i elden till att börja med.
Vem minns inte:
För att inte tala om:
Fyll nu på med all möjlig skit ni minns som man eventuellt glömt bort och nu med en nostalgisk suck minns igen.
Har ni någon anekdot eller annan kuriosa att dela med er av angående föremålen ni länkar till, så känn er fria att lägga ut texten för all del.
Vi ska nu ha en liten nostalgiduell tänkte jag. Jag kastar in ett par vedträn i elden till att börja med.
Vem minns inte:
För att inte tala om:
Fyll nu på med all möjlig skit ni minns som man eventuellt glömt bort och nu med en nostalgisk suck minns igen.
Har ni någon anekdot eller annan kuriosa att dela med er av angående föremålen ni länkar till, så känn er fria att lägga ut texten för all del.