Ullis
Ny medlem
Jaaaaa!!
Nästa är det ju SH-festen 1/3 på Hard Rock.....ska vi satsa på en pub till innan säsongen iaf ? Typ 5 april ?
Jag hoppar nog över SH-festen, men 5 april låter som en bra idé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaaa!!
Nästa är det ju SH-festen 1/3 på Hard Rock.....ska vi satsa på en pub till innan säsongen iaf ? Typ 5 april ?
....ska vi satsa på en pub till innan säsongen iaf ? Typ 5 april ?

Jaaaaa!!
Jag hoppar nog över SH-festen, men 5 april låter som en bra idé![]()
Nej han påstod att han ramlat, troligt! Jag tror han fick stryk av småtjejer!
Fan titta, gubben har vaknat, eller var det sköterskan som väckte dig när det var tajm att tömma beckenet !![]()
Visste ju inte ens att du var me dit ju..![]()
![]()
![]()
Faen, du har ju ljusa ideer ibland!![]()

Ibland så !
Appropå LJUSA ideér så var det nån som DRACK ljus igår...............![]()
Den raden säger mer om ditt tillstånd då än nått annatjälla fyllo.
Sjuksyrran väckte mig å undra vart Frankenstein gått....jag bad om min gosegiraff men den hade hon inte heller sett....
Faaaaan busted !
.....och det av en annan liten tjej!
Icko ap ap ap annars blir det ett långt utlägg om .............kvack !
Faaaaan busted !
.....och det av en annan liten tjej!
Ja så liten vet jag inte, tillräckligt stor för att kunna gå själv i trappor utan att ramla i alla fall.
Varannan grön varannan orange !!![]()
Men inte faen dög päron!!
Men han får skylla sig själv som inte lyssnar, säger man grönt så ska de ju va grönt oxå!!![]()
Har du testat istrappa i kombination med "Nedgraderingspaket 3.0 promille för hjärnan"???
kul var de och en hel del roligt folk popade upp så de var bara kul
![]()
Jag pratade med ansvarig om entren och fick då klart för mej att de är nytt från och med febde innebär att de är entre avgift från 2230 på kvällarna, 80:-
Jag sa att de är väldigt dåligt då de inte har haft de förut, det roliga i kråksången är att dom hävdar att de var de i höstas också...men vad jag vet så betalade inte någon nån entre avgift då...
Men nästa gång är de dax i alla fall för ett nytt ställe så vi får se vart vi hamnar då![]()
![]()
Tror det stämmer att dom hade entré i höstas. Vill minnas att jag betalade det ngn gång. Det är typ det sista jag minns av den kvällen![]()
Tror det stämmer att dom hade entré i höstas. Vill minnas att jag betalade det ngn gång. Det är typ det sista jag minns av den kvällen![]()
var det sen jag satt i ditt knä???![]()
Faen, grabsen har ju minnesluckor..![]()
Ja det var det jag oxå hade för mig att de hade! Men eftersom man inte var helt nykter så..![]()
Måste ju betyda att dina förfester är så grymma att vi alltid kommer sent?![]()
Haha, ja det var väl då ni var på den "grymma" efterfesten..![]()

Haha, ja det var väl då ni var på den "grymma" efterfesten..![]()
Och Icko,det var den kvällen du satt å mös i mitt knä som en snäll liten pojke![]()

Det var väldigt gott om småtjejer där och eftersom Puckens då vassaste raggar replik var "håll i mig din lille sillstryparhottis" så kan ju en fjällig raggarsving vart orsaken....men som sagt...ingen såg något förens Mr Bleedalot stapplade längs trottoaren...
Sjuksyrran väckte mig å undra vart Frankenstein gått....jag bad om min gosegiraff men den hade hon inte heller sett...
Den raden säger mer om ditt tillstånd då än nått annatjälla fyllo.
Ja så liten vet jag inte, tillräckligt stor för att kunna gå själv i trappor utan att ramla i alla fall.
Jo nått ljus slank ner..
Eftersom jag är väluppfostrad så följde jag med Pucken när han sa att vi skulle gå vidare..Kom hem vid kl 6 som vanligt..Tack för det PUCKEN!!!
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |