SH-Pub 2/2-o8

Jaaaaa :tummenupp !!

Nästa är det ju SH-festen 1/3 på Hard Rock.....ska vi satsa på en pub till innan säsongen iaf ? Typ 5 april ?

Japp de blir en till innan säsongen sätter igång, och jag ska kolla om jag hittar nå annat ställe med lite mer prat vänlig musik så man slipper skrika.

Jag hoppar nog över SH-festen, men 5 april låter som en bra idé :)

:) Bra de då kanske vi kan för parta hos mej och sen dra in vart de nu blir av :)

Last edited:
Nej han påstod att han ramlat, troligt! Jag tror han fick stryk av småtjejer!

Det var väldigt gott om småtjejer där och eftersom Puckens då vassaste raggar replik var "håll i mig din lille sillstryparhottis" så kan ju en fjällig raggarsving vart orsaken....men som sagt...ingen såg något förens Mr Bleedalot stapplade längs trottoaren...

Fan titta, gubben har vaknat, eller var det sköterskan som väckte dig när det var tajm att tömma beckenet !:arsele

Sjuksyrran väckte mig å undra vart Frankenstein gått....jag bad om min gosegiraff men den hade hon inte heller sett...

Visste ju inte ens att du var me dit ju.. :näsblod

Den raden säger mer om ditt tillstånd då än nått annat :) jälla fyllo.

Last edited:
Ibland så ! :tungan

Appropå LJUSA ideér så var det nån som DRACK ljus igår...............:rolleyes:

Inte jag, mörkt som attan!
Men du körde grönt va!?? :D

Trodde ju du redan hade dragit..:confused:
Scarface sa inget om att du va kvar!!

Sjuksyrran väckte mig å undra vart Frankenstein gått....jag bad om min gosegiraff men den hade hon inte heller sett....

Du hade ju din nalle väl!?:va
Den fick ju en hel del omvårdnad på den resan!!:tungan :D

Faaaaan busted !
.....och det av en annan liten tjej!

Icko ap ap ap annars blir det ett långt utlägg om .............kvack !

Jälla kvackare!!

Blev det hallonsmak lr körsbär?? :rolleyes:

Last edited:
:tummenupp kul var de och en hel del roligt folk popade upp så de var bara kul :)

Jag pratade med ansvarig om entren och fick då klart för mej att de är nytt från och med feb :( de innebär att de är entre avgift från 2230 på kvällarna, 80:-
Jag sa att de är väldigt dåligt då de inte har haft de förut, det roliga i kråksången är att dom hävdar att de var de i höstas också...men vad jag vet så betalade inte någon nån entre avgift då...

Men nästa gång är de dax i alla fall för ett nytt ställe så vi får se vart vi hamnar då ;)
:yoparty

Tror det stämmer att dom hade entré i höstas. Vill minnas att jag betalade det ngn gång. Det är typ det sista jag minns av den kvällen:rolleyes:

Tror det stämmer att dom hade entré i höstas. Vill minnas att jag betalade det ngn gång. Det är typ det sista jag minns av den kvällen:rolleyes:

Ja det var det jag oxå hade för mig att de hade! Men eftersom man inte var helt nykter så..:rolleyes:
Måste ju betyda att dina förfester är så grymma att vi alltid kommer sent? :yoparty :D

var det sen jag satt i ditt knä??? :D

Faen, grabsen har ju minnesluckor.. :rolleyes:

Haha, ja det var väl då ni var på den "grymma" efterfesten.. :tummenupp

Last edited:
Ja det var det jag oxå hade för mig att de hade! Men eftersom man inte var helt nykter så..:rolleyes:
Måste ju betyda att dina förfester är så grymma att vi alltid kommer sent? :yoparty :D

Haha, ja det var väl då ni var på den "grymma" efterfesten.. :tummenupp

Klart förfesterna rockar..alla är iafl så jäkla fulla när dom kommer därifrån så kvällen bara blir en dimma.
Och Icko,det var den kvällen du satt å mös i mitt knä som en snäll liten pojke :yoparty

Jo nått ljus slank ner..
Eftersom jag är väluppfostrad så följde jag med Pucken när han sa att vi skulle gå vidare..Kom hem vid kl 6 som vanligt..Tack för det PUCKEN!!!

Det var väldigt gott om småtjejer där och eftersom Puckens då vassaste raggar replik var "håll i mig din lille sillstryparhottis" så kan ju en fjällig raggarsving vart orsaken....men som sagt...ingen såg något förens Mr Bleedalot stapplade längs trottoaren...

Sjuksyrran väckte mig å undra vart Frankenstein gått....jag bad om min gosegiraff men den hade hon inte heller sett...

Bleedalot..........yea right.
jag tyckte att det lilla jacket kan jag tejpa själv, men efter ett jäla tjatande så följde jag med till hospitalet.

Frank var less att sitta på Sölgrenska å var på väg att fixa såret själv.
Har inte tid med sånt tjafs !

Till skillnad från er veklingar som låg hela förmiddagen och vårdade er enorma baksmälla, så tog ju jag pigg som en mört tjackpundaräsern och hämtade det nyinköpta släpet i Varberg.
Sen satt jag bakom ratten hela vägen hem medans ni sussade som klubbade sälar i baksätet !

Ja så liten vet jag inte, tillräckligt stor för att kunna gå själv i trappor utan att ramla i alla fall.

Kexet...........inte den trappan !:D

Jo nått ljus slank ner..
Eftersom jag är väluppfostrad så följde jag med Pucken när han sa att vi skulle gå vidare..Kom hem vid kl 6 som vanligt..Tack för det PUCKEN!!!

De va så lite så !
Bara att bjuda tebax:D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back