Kraschfilm med twist på slutet

Första gången jag ser den. Riktigt bra, Får en att tänka lite mer på vad man håller på med.

Last edited:
TYPISKT RÖKARE!!! :hihi

Varit uppe tidigare men tåls definitivt att ses fler gånger.
Särskilt nu INNAN säsongen börjat. :tummenupp

Bra film.... man får sig en liten tankeställare.

Den får mig att fundera på endel saker. Tex hur många av er brukar ha tjejen bakom er när ni kör och exempelvis körn ni som idioter då också eller taggas tempot ner en aning?
Själv skulle jag aldrig ens få för mig att sätta tjejen på bönpallen öht risken att hon skadas är inte en risk jag är villig att ta.

Den får mig att fundera på endel saker. Tex hur många av er brukar ha tjejen bakom er när ni kör och exempelvis körn ni som idioter då också eller taggas tempot ner en aning?
Själv skulle jag aldrig ens få för mig att sätta tjejen på bönpallen öht risken att hon skadas är inte en risk jag är villig att ta.

Jag tar det avsevärt mycket lugnare. Hon gillar att åka hoj, så varför skulle hon inte få åka med liksom?

Jag tar det avsevärt mycket lugnare. Hon gillar att åka hoj, så varför skulle hon inte få åka med liksom?

Om hon vill åka hoj får hon skaffa en egen.
Nä men seriöst om man tar det easy så är det nog inga problem men tänk efter själv.
Du drar på lite. Klotar tjejen far med skallen i ett träd eller motsvarande och DÖR.
Du överlever. Undra hur fan man skulle må efteråt.

Om hon vill åka hoj får hon skaffa en egen.
Nä men seriöst om man tar det easy så är det nog inga problem men tänk efter själv.
Du drar på lite. Klotar tjejen far med skallen i ett träd eller motsvarande och DÖR.
Du överlever. Undra hur fan man skulle må efteråt.

Tänk såhär då:

Du är ute och rullar en fin sommarkväll med tjejen bakpå. Ni stannar vid ett strandcafé och köper en härlig glass. Ni kör hem i solnedgången och bara känner vilken härlig kväll ni haft. Undrar hur man skulle må en sådan kväll?

Det är farligt att leva - man kan dö. Det är farligt att ha ansvar över någon annans liv - man kan få ta konsekvenserna av vårdslöst handlande.

Tänk såhär då:

Du är ute och rullar en fin sommarkväll med tjejen bakpå. Ni stannar vid ett strandcafé och köper en härlig glass. Ni kör hem i solnedgången och bara känner vilken härlig kväll ni haft. Undrar hur man skulle må en sådan kväll?

Det är farligt att leva - man kan dö. Det är farligt att ha ansvar över någon annans liv - man kan få ta konsekvenserna av vårdslöst handlande.

Ja det är ju sannt. Kanske jag som bara är nojjig.
Men då ska det vara en lugn kväll med lite trafik:P

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back