Självklart !!
Hej du !
Nja självklart är det inte riktigt men prova dig fram lite,
testa några olika hojjar så du bildar dig en EGEN uppfattning i stället för att höra oss märkes freak säga att våran hojj är bäst ,, det är så himla individuellt med vad du kommer trivas med,
personligen så tror jag att du kommer tycka 748 kan vara lite klen om du gillar vridmoment,annars kan jag inte påstå att den är direkt bristfällig.
sp1 eller sp2 ja ,, jag har ju inte knasat runt med någon ännu men det som är plus med dom hojjarna är väl den goa motorgången ,, sedan så är det väl den vanliga honda kvaliten som är genomgående,, fast trots att den varit med på olika masterbike utvärderingar så har den inte tagit förstaplatsen från APRILIAN någon gång,,
men då ska vi inte glömma att det är duktiga chafförer som kör hojjarna till det yttersta,, och så kommer förmodligen inte vi hantera dom,inte på gata i allafall.
Vad beträffande Millen så tycker jag personligen att den är det som tilltalar mig mest,, så därför köpte jag en sådan,du är välkommen o komma o titta närsomhelst,
jag tycker det är riktigt bra tryck i motorn och service endast var 1000 mil,ytterst sällan behov att ställa ventiler,vet dom som kört 6000 mil utan justering.
service kostnaden är försumbar,du byter olja o filter gör rent luftfiltret o du har servat för långt under tusenlappen var tusende mil,lite beroende på hur dyr olja du kör på.
titta in i Aprilia tråden om du inte gjort det ännu ,, så ser du vad som händer där.
// Jocke i köping.