Den stora cross tråden!

axeln är rörlig men fortfarande lite ont.... men bättre varje dag!
Moppen får jag förhoppningsvis hem av killen jag hyr garage av... han hade en buss!! Men annars hör jag av mig =)

2 veckor ledigt för 8 timmars komp? oh my god!!!

min är också kaputt, eller punka på bakan iallafall, så man får väl hoppas att det blir nån is så man får nytta av isdäcken... annars säljer jag den å köper en stunthoj.

Var borta i Frövi idag och skulle köra i grusgropen. Tyvärr så hade jag skit i förknasaren och hade inte hunnit kolla det eftersom första uppstarten efter att jag plockade ihop den skedde just i gropen. Jag fick surt stå och titta på polarna som flängde runt :mad:

Var borta i Frövi idag och skulle köra i grusgropen. Tyvärr så hade jag skit i förknasaren och hade inte hunnit kolla det eftersom första uppstarten efter att jag plockade ihop den skedde just i gropen. Jag fick surt stå och titta på polarna som flängde runt :mad:
Bara riva på plats och rengöra sen köra 30 min senare.

nu har jag nytt bakdäck, jag vill åka i helgen, men på söndag, för på lördag blir det mc-mässan!

Fan nu är ju min trasig! :huvet
Hoppas jag hinner fixa den tills helgen, hela bakramen är av och skev, efter jag låna ut den till en polare som åkte bakhjul. :D

Vilka är på och åker i helgen den 26-27?
Ska bli varmare då säger dom.
Blacksta(stavning) får man åka.(tillåtet)
/mvh jonas

Last edited:
Fan nu är ju min trasig! :huvet
Hoppas jag hinner fixa den tills helgen, hela bakramen är av och skev, efter jag låna ut den till en polare som åkte bakhjul. :D

Vilka är på och åker i helgen den 25-26?
Ska bli varmare då säger dom.
Blacksta(stavning) får man åka.(tillåtet)
/mvh jonas

kan nog åka 25e och 27e iallafall, men jag hinner inte åka länge på fredan inna de e mörkt. Men jag tyckte Frövi verka helsjyst, fanns ju uppkörda banor där med hopp, smågupp på rad och branta backar etc.

och SLUTA låna ut era hojar :mad: :jettearg

kan nog åka 25e och 27e iallafall, men jag hinner inte åka länge på fredan inna de e mörkt. Men jag tyckte Frövi verka helsjyst, fanns ju uppkörda banor där med hopp, smågupp på rad och branta backar etc.

regnar det inte så är jag på! men inte så sugen på frövi det är lite för lång dit!:tummenupp

menade naturligtvis 26-27 :)

regnar det inte så är jag på! men inte så sugen på frövi det är lite för lång dit!:tummenupp

Din cross åker kärra dit brevid min och möjligtvis martins, om han nu orkar/hinner fixa sin cross. :)

Jag åker inte heller om regnet öser ned.

Långt?:va
Vill man kan man ju tillomed ta crossen dit, inte alls långt. Vart tusan ligger Blacksta?

skit i blacksta, frövi låter bättre.

Last edited:
menade naturligtvis 26-27 :)

Din cross åker kärra dit brevid min och möjligtvis martins, om han nu orkar/hinner fixa sin cross. :)

Jag åker inte heller om regnet öser ned.

skit i blacksta, frövi låter bättre.

jag vill åka på söndag! ska inte martin med så får ni ta med en annan martin+hoj :D

i värsta fall hakar jag på utan hoj och skjuter av lite balla bilder.

ta bakramen och åk till Motorwallin på aspholmen, fråga efter Anders Hultqvist och hälsa från mig, brukar inte kosta många kronor :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back