Pyton
British Steel
...Allt, PRECIS ALLT, man vill ha finns inom landet så varför bry sig?
Inte olja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...Allt, PRECIS ALLT, man vill ha finns inom landet så varför bry sig?

Inte olja![]()
Inte olja![]()
Inte olja![]()
Fast skapades inte No Cild Left Behind just för att amerikanerna själv ansåg att deras utbildning, speciellt då grundskola, inte höll måttet?!

Att det är ungefär lika intressant för en svenska att känna till alla stater i USA som det är för en amerikan att känna till landskapen/länen i Sverige.Vad är din poäng?
Förresten. Vet du, utan att kolla, hur många landskap vi har i sverige och vad de alla heter?
Men å andra sidan finns världens största brytningsvärda uranreserv i Norrland. Kanske kan de lappländska hembygdsföreningarna få ett ekonomiskt uppsving om USA får för sig att invadera Norrland och befria samerna!?

eh, supermakt är nog vad man kalla Kina

Fast skapades inte No Cild Left Behind just för att amerikanerna själv ansåg att deras utbildning, speciellt då grundskola, inte höll måttet?!
Att det är ungefär lika intressant för en svenska att känna till alla stater i USA som det är för en amerikan att känna till landskapen/länen i Sverige.
När jag gick i plugget var det 24 eller något sånt har jag för mig. Kan nog räkna upp de flesta men missar säkert ett par stycken.
EDIT: De flesta som hyllar USA har aldrig varit där. Jag skulle kunna tänka mig att bo där men för den som har lite pengar är det ett pissland.
Alltså, inget snack om att Amerikaner är osmarta och okunniga över lag. Samt att dom är till 100% övertygade om att hela universun kretsar kring just USA.
Till och med presidenten är ju blåst....![]()
Det vore ju fiffigt om de kunde dra igång det här i sverige då också!!
Kanongrej..
Det vore ju fiffigt om de kunde dra igång det här i sverige då också!!
Kanongrej..
Jag har också för mig att det va 24 och inte 25, men nu nyss har de väl delat nått, eller om det va nån komun som delade sig, ja minns inte riktigt, men nått sånt va det iallafall.Att det är ungefär lika intressant för en svenska att känna till alla stater i USA som det är för en amerikan att känna till landskapen/länen i Sverige.
När jag gick i plugget var det 24 eller något sånt har jag för mig. Kan nog räkna upp de flesta men missar säkert ett par stycken.
EDIT: De flesta som hyllar USA har aldrig varit där. Jag skulle kunna tänka mig att bo där men för den som har lite pengar är det ett pissland.
Nej, varken Kina eller Indien eller Ryssland är supermakter. Pr i dag finns det bara 1 och det är USA.![]()
Möjligt at USA hatare inte godtar detta men its a fact!![]()
Inte olja![]()
Jag har en f.d. kollega som beställer olja till sin Porsche från USA av någon, förvisso okänd, anledning.
Nu fick jag stånd igen.Säg det du tänker din anglopushrodder, det finnns bara ett ställe du kan tänka dig att flytta till....
![]()
...Birmingham
![]()
Det var inte igår alltså... Nu är det 50 stater...Att det är ungefär lika intressant för en svenska att känna till alla stater i USA som det är för en amerikan att känna till landskapen/länen i Sverige.
Jag skulle påstå att de flesta som hatar USA aldrig har varit här...EDIT: De flesta som hyllar USA har aldrig varit där. Jag skulle kunna tänka mig att bo där men för den som har lite pengar är det ett pissland.
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |