I höst går USA till val........

Äh, det är vanlig avundsjuka på världens bästa land. :)

Precis.. Kvarlevan av gamla gråsosse sverige. Fyfan.

Men herregud, kvinnan tror ju på fullaste allvar att Usa är likväl land som kontinent!

// Moderat

Vad är din poäng?

Hon bryr sig inte om europa.. Allt, PRECIS ALLT, man vill ha finns inom landet så varför bry sig?

Last edited:
Att hon är ett stolpskott:tungan (Poängen..)

JAG finns inte i USA, och alla vill ha mig.... ... och min penis :rodnar

Ja hon är nog inte på top 10 akademikerlistan, helt klart. Korkad? Njäe. INte nödvändigtvis.

Men du VILL vara i USA. Erkänn!

Det vill alla som vill något med sitt liv.

Alla? Ptja, nästan iaf. Men det är skrämmande iaf.

Inte kriminella väl?

(sånna som suttit på kåken eller nåt, vet inte precis hur dom drar gränsen)

I Us and a måste du registrera dig för att få rösta, ingen registrering ingen rösträtt.
Människor som sitter på kåken och dömda med avtjänat straff mister per automatik rösträtten. Där ser det dock olika ut beroende på delstat.

Jag jobbar ofta med amerikaner via jobbet och jag kan ju inte påstå att min syn på den nationaliteten har vuxit. Snarare hyser jag större agg mot folket än tidigare.

Finns naturligtvis några fina kolvar i ett dåligt majsfält, för att göra en metafor.
Men mitt glas rann över när jag körde en fet och självgod sate till hotellet och fick höra att de inte har kurser för utländska språk som standard i grundskolorna "för att de inte behöver."
Och det var direkt efter att jag körde en nerdekad kärring med ett "I love Jesus"-nyckelband runt halsen som genom näsan berättade att hennes systerdotter hade fått en röd Mercedes á 14 000 dollar i 16-årspresent.

:mad:

Edit: Britter däremot, hysteriskt roliga om än fula. Fransmän är också rätt lajbans. Och Australier. :tummenupp

Last edited:
Enligt mig verkar det smartare att gora sig sa javla viktig att andra valjer att lara sig jankarnas sprak, an att de ska behova slosa tid pa att lara sig nat halvdott sprak som fortfarande talas av nagra miljoner...

Jag jobbar ofta med amerikaner via jobbet och jag kan ju inte påstå att min syn på den nationaliteten har vuxit. Snarare hyser jag större agg mot folket än tidigare.

Finns naturligtvis några fina kolvar i ett dåligt majsfält, för att göra en metafor.
Men mitt glas rann över när jag körde en fet och självgod sate till hotellet och fick höra att de inte har kurser för utländska språk som standard i grundskolorna "för att de inte behöver."
Och det var direkt efter att jag körde en nerdekad kärring med ett "I love Jesus"-nyckelband runt halsen som genom näsan berättade att hennes systerdotter hade fått en röd Mercedes á 14 000 dollar i 16-årspresent.

:mad:

Edit: Britter däremot, hysteriskt roliga om än fula. Fransmän är också rätt lajbans. Och Australier. :tummenupp

Låter som det bottnar i avundsjuka alltså.

Btw 100k sek är inga pengar.. Inte ens här.

Vad gör jag här? :gråta

:pannkyss

Jag kanske kan ta med dig som flyttgods så småning om.

Last edited:
Låter som det bottnar i avundsjuka alltså.

Btw 100k sek är inga pengar.. Inte ens här.

:pannkyss

Jag kanske kan ta med dig som flyttgods så småning om.

Vi kan ha en timlång diskussion om hela kalaset men hur som helst kommer det att koka ner till att:
Jag ogillar deras kultur och attityd. Och du tycker tvärtom, kan man anta.
Mer behöver inte sägas.

Sitt bara inte bakom tangentbordet och tro att du förstår mina tankar av ett kort inlägg.

nej, kina är ingen supermakt
Indien?

Vi kan ha en timlång diskussion om hela kalaset men hur som helst kommer det att koka ner till att:
Jag ogillar deras kultur och attityd. Och du tycker tvärtom, kan man anta.
Mer behöver inte sägas.

Sitt bara inte bakom tangentbordet och tro att du förstår mina tankar av ett kort inlägg.

Ka bara hålla med, i fråga om att göra affärer med jänkare.
Dock anser jag tyskar vara värre.
I allmänhet.
Finns naturligtvis undantag.

Att flytt till United states of disneyland skulle vara en genväg till framgång är nys.
Naturligtvis så finns det fler möjligheter i Amerkatt än i Svärje.
Skiljer ju en del i storlek.
Men hur är det om man jämför USA och Europa?
Tror mer på Australien om man siktar på "The american dream".

Last edited:
I princip alltid när man är ute och reser i tex Asien och träffar jänkare, så tycker dom att amerikaner är okunniga och inskränkta. Dessutom tycker många att det är imponerande att man talar mer än ett språk.

Jag tror det skiljer mycket mellan resande amerikaner och insnöade hemmaamerikaner. De verkar också tycka att den amerikanska politiken gör att folk utomlands börjar bli fientliga. Man kan anta att de flesta av dessa ej flaggviftande jänkare skulle vilja sparka upp ett vedträ i prutten på George Buske.

Säg det du tänker din anglopushrodder, det finnns bara ett ställe du kan tänka dig att flytta till....
vad_historical_11.jpg

...Birmingham
:hihi
Indien?

...Att flytta till United states of disneyland skulle vara en genväg till framgång är nys....

Den stora skillanden är väl att vi vet vad deras land heter, vart det ligger och vad huvudstaden heter. Att kunna städerna i respektive stat är ungefär som att vi skulle be dem att räkna upp våra residensstäder i respektive län/landskap.

Amerikaner är intresserade av USA, USA och USA. Kanske lite Irak...

Länder i EU och stater i USA, ganska samma sak, går ju inte att jämföra med sveriges landskap.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back