stuntbilder helsingborg!

Skit snygga bilder! Han på den blåa 636'an var ju riktigt grym!

Men jag hoppas på å få se fler kåpor under 2008:tummenupp

kåpor äro dyra... ha ha :näsblod det kommer lite bilder titt som tätt men just nu e det på gränsen man kan köra, kom ju till o med snö idag!? vad hände med växthuseffekten??? UT O GASA!!!!! :tummenupp

fina bilder:tummenupp
men jag vill se film på han med husqvarna-motarden! :)

jag filmar dig, står ändå bara o röker o svär, dax o göra nytta!!!!! :tummenupp

ja du har fattat nu stiXXer!!! bolmmar bloss och svär, ja kör lite s10:a nu också, men annars e de fan inte mer;) se till och få ihop hojjeeeeen:D:D

jag ska.... hoppas oljepicken kommer imon o bromsen oxå sen ska jag försöka stunta lite :näsblod

ps, ska jag ringa nästa gång jag tvättar hojen? då kan vi bara doppa din i spannen... :D

jag ska.... hoppas oljepicken kommer imon o bromsen oxå sen ska jag försöka stunta lite :näsblod

ps, ska jag ringa nästa gång jag tvättar hojen? då kan vi bara doppa din i spannen... :D

Kul stisse, kul..... jag kör iaf med min:arsele förresten du, du vet att vi alla i garret har kommit överens om ett absolut förbud mot cigarettrökning till och med måndagen den 21:e januari 2008, så du kan ju redan nu förbereda dig på att lägga dom cigg pengarna på soppa och sprit härdanefter!!!!! :D:D

jaha, du o mr BLT då eller?, ha ha! vill du ta upp frågan får du lägga in en motion två veckor innan nästa årsmöte som alla andra sossar, ärendet gås sen igenom av betalande medlemmar... men jag tror det e dödfött så spara papperet så kan jag göra filter av det istället :D

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back