Stiggy!

Hörde dom anställt en egen fjädringstekniker nu. En Italienare som mekat med fjädring i 25 år. Så nu har dom riktig proffshjälp på den biten. Han fick en rätt bra lön, så teamet har fått in pengar verkar det som! :)

Berätta för en okunnig, vad är Hannspree för något, om det är det du syftar på?

Platt-tv. http://www.hannspree.com/eu/en/

Stiggy hojarna liknar nu rätt mycke som Ten Kate's hojar.

Last edited:
Hörde dom anställt en egen fjädringstekniker nu. En Italienare som mekat med fjädring i 25 år. Så nu har dom riktig proffshjälp på den biten. Han fick en rätt bra lön, så teamet har fått in pengar verkar det som! :)

Helt rätt väg att gå! Dom där adreani är inte mycket att hurra över verkar det som. Det vart bara värre än bättre för dem flesta, hehe..

Rolig design på hojen :)

Bifogat

• stiggy_hoj.jpg
    stiggy_hoj.jpg
    86.2 KB · Visningar: 165
Hela mästerskapet heter nu HANNSpree SBK Superbike World Championship så dom verkar satsa hårt på road racingen :tummenupp

Last edited:
blir sugen på strips när jag ser den.. :tungan

Jag tycker fan också att sidan är "sådär"

Massa Flash skit som ska laddas hit och dit, vilket segar ner sidan.
Sen står det "GALLERY >>" med stor text på förstasidan, men det går inte att klicka på texten eller pilarna. Förvirrande....

Sidan är okej... men inte bra.

Åh, jag ska LÄTT göra en replika av den hojen och skaffa ett rosa skinställ, hjälm och stövlar!

=> Honda Sverige: när kommer en replikahoj!?

Dom ska ha en shop!!! Faaaaeen vad prylar jag ska köpa! :)

Hojen påminner lite om ett Happy Meal :D
Massa Flash skit som ska laddas hit och dit, vilket segar ner sidan. Sen står det "GALLERY >>" med stor text på förstasidan, men det går inte att klicka på texten eller pilarna. Förvirrande....
Ser ut som en typisk "framtagen-av-hipp-reklambyrå-sajt", skitläcker när den presenteras, en mardröm när den ska användas.

Tyckte det vars sjysst design på hojen, gillar zebran mest,men så är man ju lite blödig och sucker för barnprylar och mjukisdjur. :)

Back