SemesterPojken
Körkortslös
Hur sitter det fast? Axeln som går rätt igenom är ju ihålig?
Ska plocka isär gaffelbenen nu och byta packningar, tips?
/M
Ska plocka isär gaffelbenen nu och byta packningar, tips?
/M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Framhjulet sitter fast med en lång axel med en gigantisk insexa i ena änden kanske 19?
/Urban
Om du nu inte ens vet hur man får bort hjulet. Skall du verkligen ge dig på att byta p-boxar själv![]()
Om du nu inte ens vet hur man får bort hjulet. Skall du verkligen ge dig på att byta p-boxar själv![]()
Framhjulet sitter fast med en lång axel med en gigantisk insexa i ena änden kanske 19?
/Urban
Men den verkar gjord av plast? och sitter som fan, håller den? Blev osäker på om jag vågade ta i mer därför ställde jag frågan till er! Tackar!
Edit, fick loss hjulet... Nu ska jag på dämparen, nått jag borde tänka på med denna dämparen?
bara att plocka dammskyddet,ta bort låsringen innuti och slå isär.före det har du lossat toppmountet som sitter med en fjorton mot returpaketet.viktigt är att du sätter dit de exakt lika många var på båda gafflarna.tror det var 23 mm som du skulle ha från första gängan till mountet.kolla mec handbok på yzf.net
Ibland känner man sig som en idiot... 
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg