Hur var 2007?

Sämst hittills.

3 polare avlidna ute på vägarna, mamma fick cancer, en arbetskamrat åkte in i kurran för mord, osv osv...

Året 2007,, det året jag förhoppningsvis har lärt mig att det inte går att lita på brudar öht. Falska lögnaktiga varelser är det, minst 95% av dem i alla fall.

Året 2007,, det året jag förhoppningsvis har lärt mig att det inte går att lita på brudar öht. Falska lögnaktiga varelser är det, minst 95% av dem i alla fall.

Då börjar ditt liv i dag! fom nu kan du tackla dagen som den skall tacklas hädanhefter.:tummenupp

Har brutit ett destruktivt levnadsmönster.
Har gett upp ett sökande för ett bra tag framöver.
Har inte varit toknere i depression och nästan tagit livet av mig i år.
Har knappt åkt en meter med mc:n p.g.a. massa orsaker.
Har köpt massa nya elektronikprylar.
Har varit på en mer musikfestival än förra året och en mindre än året innan.
Har förlorat en del vänner och vunnit en del nya.
Har bytt stad, liv, umgänge och intressen.
Har skaffat eget internet för första gången i egna lägenheten!

För att va lite seriös så har detta året varit de värsta...varit djupt deprimerad hela året eftersom tjejen lämmat mig. Mitt nyårslöfte är att se framåt, inte bakåt. 2008 blir bättre, kan inte bli sämre. Flyttar till sydney 13e jan. Fallskärmshop bokat den 15e..jag tror 2008 kommer bli grymt, och förhoppningsvis lär jag mig att leva utan henne. Ha ett bra år alla

Sämst Hittills!!!

2007 var överskattat!

Hur fan kan 2007 vara överskattat om man inte uppskattar det alls? :va

Jävla pausår är vad det har varit! Har korkat nog arbetat bort den senare halvan. :huvet
Vunnit o torskat kompisar, hittat o blivit av med tjej, fått ett års "livserfarenhet" mot att man blivit ett jävla år äldre= gått tamigfan jämt upp! :mad:
Skitår inte värt namnet!
Hoj har man inte kört mkt av iom att man skrotade skiten innan grusen hade försvunnit från vägarna, iof nästan bäst det annars hade jag nog inte suttit här o klagat nu(utan vilat i frid).. men trist ändå o va utan hoj!

O ni som "rider elefanter": GE FAN! ni sänder ut fel budskap till fetton världen runt! :mad:

Är däremot optimistisk inför 2008! kommer bli tokprima! :tummenupp

var inte så jevvla glad! En annan sitter ensam i sin mörka kvart och skakar och det enda som händer är att tånaglarna växer med oförändrad styrka och kräm! Allt annat suger! 4+ och regn och solen har man inte sett sen... Jag när såg någen en sol sist? Finns den kvar ens? Kan detta vara Ragnarök?

johodå, glad som en lärka på steroider!:yoparty
jamenvafan, det är lov! (iallafall för mig, ni trötta gamla surgubbar minns väl knappt vad lov är för nåt:hihi ) dra ut och hitta på nåt! sup skallen av dig och ragga upp nån kåt fjortisbrud vars enda pojkvänskrav är att han ska ha bil/mc och kunna tjöpa ut åt henne! om du nu är så dum att du sitter inne och roas av dina egna tånaglar så gör åtminstone nåt bra av det och odla världens längsta tånaglar! nu, idag 2007, kan man ju till och med bli rik på sånt! (man blir förbannad:mad: ) och solen... jadu, här har du en! så, ut nu och gör nåt bra av ditt liv, slyngel!:mad:

Bifogat

• solutesolinne....jpg
    solutesolinne....jpg
    18.3 KB · Visningar: 31
Teo har redan förbrukat alla cheyer inom räckhåll som inte har högre krav än så :fakta

aha... isåfall är det bara att bjuda en massa chicks på drinkar och se till att tjejerna med högre krav dricker tills han blir snygg:fakta på så sätt öppnas helt nya jaktmarker:tummenupp

Tror detta har varit det sämsta året hittills.
Och jag måste säga att 2008 kommer bli bättre :tummenupp Kan knappt bli sämre än i år, så. Hopp är allt. Synd att allt mitt hopp är slut snart dock.

Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back