Kia
Guest
Bästa året i mitt liv.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Året 2007,, det året jag förhoppningsvis har lärt mig att det inte går att lita på brudar öht. Falska lögnaktiga varelser är det, minst 95% av dem i alla fall.
Då börjar ditt liv i dag! fom nu kan du tackla dagen som den skall tacklas hädanhefter.![]()
(Nej, jag är inte bitter)
Ibland var det jättebra, ibland sög det riktigt hårt!

Jo, men inte detta året. Dödsfall å grejjer.."sög" och "jättebra" brukar annars gå hand i hand...![]()
Jo, men inte detta året. Dödsfall å grejjer..
2007 var överskattat!
var inte så jevvla glad! En annan sitter ensam i sin mörka kvart och skakar och det enda som händer är att tånaglarna växer med oförändrad styrka och kräm! Allt annat suger! 4+ och regn och solen har man inte sett sen... Jag när såg någen en sol sist? Finns den kvar ens? Kan detta vara Ragnarök?

) dra ut och hitta på nåt! sup skallen av dig och ragga upp nån kåt fjortisbrud vars enda pojkvänskrav är att han ska ha bil/mc och kunna tjöpa ut åt henne! om du nu är så dum att du sitter inne och roas av dina egna tånaglar så gör åtminstone nåt bra av det och odla världens längsta tånaglar! nu, idag 2007, kan man ju till och med bli rik på sånt! (man blir förbannadsup skallen av dig och ragga upp nån kåt fjortisbrud vars enda pojkvänskrav är att han ska ha bil/mc och kunna tjöpa ut åt henne!

Teo har redan förbrukat alla cheyer inom räckhåll som inte har högre krav än så![]()
på så sätt öppnas helt nya jaktmarker|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |