Årets bästa?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu när 2007 börjar ta slut är det väl dags att lista de toppar och floppar som inträffade i år. Fyll på listan med egna förslag! OBS! Endast racingrelaterade grejer!
Årets bästa förare i Sverige: Jimmy Lindström
Årets sämsta förare: GSXR1100RRR, som bara står vid sidan och klagar.

Fyll på, låt häcklandet lyfta till nya höjder!

Jag körde ju bara ett kval i år, hann juh inte ens köra ett race :mad:

Årets mest bortkastade satsning är definitivt FET, trots inhyrda A-förare och 275 hastkräftor på framhjulet så blev dom knappt topp 10.

Humlan har lagt +142514834 miljarder varv på Torpet och har ett däckkonto som ger magsår, trots detta så presterar inte denna A-förare (hur fan gick det till???) ingenting mer än ursäkter och bortförklaringar.

#63 RRR har kämpat hela säsongen med att sparka valmers & bänka Sugo men vad hjälpte det.

När vi tittar på RPPK (Racepoäng per krona) så slår vi FET med hästlängder.

Humlan skissar på en heliumfylld ram och en scaniaväxellåda som klarar vridet.

Frankrikes GP. :tummenupp

Dramatik och dem två landsmännen gav allt! Fick rysningar när man hörde jublet på läktarna, (kan bero på att man är ½-fransos) klart mest spännande i år!

Frankrikes GP. :tummenupp

Dramatik och dem två landsmännen gav allt! Fick rysningar när man hörde jublet på läktarna, (kan bero på att man är ½-fransos) klart mest spännande i år!
Var det inte det rejset som regnade sönder totalt och allt vart ett lotteri?

Bäst Helge Spjeldnes, när andra bromsar håller han stumt! :tummenupp En fröjd att titta på och nästa säsong kör vi i samma klass, skall bli en ära att spana in denne fantoms spårval de få korta sekunder man hinner se honom förstås...
Sämst, Sviestadbanan eller Svinbanan om man så vill då de på lediga stunder utövar jordbruk och låter tjurar ströva omkring inom banområdet... :rolleyes:

....inväntar med spänning kommentarer kring GoCart racet....:D
EDIT:
Shit vad tyst det blev i tråden... bör jag ta bort mitt inlägg?? :rolleyes:

Last edited:
Fy satan va kass ni är på att häckla.

Oscars meningslösa insats i år sög purjo, Jalle har sagt att han snart gör come back... han har sagt det sedan 1973 då Åsen var ett stampat jordgolv.

Bring it on :mad:

Bästa var väl femteplattsen på Anderstorp.
Kan inte bestämma mig vilket som var sämst, när jag vurpade ut mig från 6e platts på Knudan eller när årets elände kulminerade på Falkenberg där jag vurpade på första kvalet och sedan blev dissad av humlan för mitt härliga avgasljud.:va

Kanonsäsong - bäst var vinsten på NEC knudan med 0,4 sek trots att jag själv körde som en påse skit där. 39orna på torpet satt också fint, dussinet pokaler likaså och också andraplatsen totalt i BoTT på pinky :)

Sämst var krasherna med Pinky, bli påkörd i första böj på Gåsen, att vi inte hade bättre flyt med materialet i NEC (ja, jag är övertygad om att vi hade tagit hem segern om vi hade sluppit maskinstrul) och att jag åter har brännt alla mina pengar på RR ;)

Men klart sämst överlag var Oscar...

Jimmy Lindström stod för årets bästa RR insats, ffa på det sättet han dominerade Pro Sbk.
Inte nog med att han vann utan bokstavligen körde ifrån sina konkurrenter.

Årets sämsta vinner kalle Anka teamet Damp reizing #31 rec från ankeborg.

Jimmy Lindström stod för årets bästa RR insats, ffa på det sättet han dominerade Pro Sbk.
Inte nog med att han vann utan bokstavligen körde ifrån sina konkurrenter.

Årets sämsta vinner kalle Anka teamet Damp reizing #31 rec från ankeborg.

Årets bästa är som herr sandström skrev. Lukas i r600, vilken talang! :)

Årets "skämt" är "Team" Mc Doktorn, för skämt är vad deras seger i RookieEndeuranceChallenge luktar.
Femtioelva fd superbikeförare inhyrda och övertalade av en skicklig kvacksalvare (som påbörjade sin racingkarriär för 15 år sedan,när var det du tog licensen?) lovandes frikostig sjukvård och vad vet jag ;)

Last edited:
Femtioelva fd superbikeförare inhyrda och övertalade av en skicklig kvacksalvare (som påbörjade sin racingkarriär för 15 år sedan,när var det du tog licensen?) lovandes frikostig sjukvård och vad vet jag ;)

Även ortopeder måste få någon motsvarighet till plastikkirurgers "Boobjob for blowjob" så några bra varvtider mot en knäoperation är helt i sin ordning.

Årets bästa race var mot Zenit på den andra zxr400:an på Knutstorp.

Årets sämsta race var mot Zenit när jag förlorade fjärde platsen till honom pga av att jag krokna.

Nästa år tar jag dig haha.. ;)

Årets "skämt" är "Team" Mc Doktorn, för skämt är vad deras seger i RookieEndeuranceChallenge luktar.

Grattis!! ni har dessutom utan konkurrans vunnit priset årets sämsta förlorare och vinner härmed en årsprenumeration på tidningen Hur man kommer över en förlust:pannkyss

Vi frågar er hur många pokaler hade ni ? ....sprak ...knaster... det hörs dåligt där nere i bottenträsket.

Vi ses i träsket den 18 Maj :tungan

Häckla på

Last edited:
Grattis!! ni har dessutom utan konkurrans vunnit priset årets sämsta förlorare och vinner härmed en årsprenumeration på tidningen Hur man kommer över en förlust:pannkyss

Vi frågar er hur många pokaler hade ni ? ....sprak ...knaster... det hörs dåligt där nere i bottenträsket.

Vi ses i träsket den 18 Maj :tungan

Häckla på

Vad härligt, vi vann något alltså :hihi

jag håller med sandstream, årets bästa var helt klart lilla lukas som verkligen krossade alla konkurenter i rookie 600:tuttar

Årets bästa personligen var att jag körde överhuvudtaget, årets sämsta var att jävla MagnusK på en gunghäst körde ifrån mig. Grr.

Årets sämsta ALLA KATEGORIER är satans jävla Mattias som fegar ur som vanligt. Alltid och jämt.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...