ok, Och är detbara portningen? Eller i kombination med komhöjning eller dylikt?
Och även dom flesta inte bryr sig hur har din bränsleförbrukning ändrats då?
Och tänk om du kanske kunnat slipa fram ytterligare 5% över hela registret?
Bara portning . faktum är att jag påverkar tumbel. framåtrullande och förhoppningsvist snerullande ut mot sidorna höger/vänster. Men jag tror ärlikt inte att man får till detta att fungera någe bra ventiltallriken är så i vägen. Men jag törs inte ta bort den modden för den fyller en annan funktion också (tar bort en död fläck) och sprider ut bränsleblandningen .
Bränsleförbruknig? sällan man kollar just före efter men jag kan köra xrn hårdkörning grusväg på 04-05lLm Med turbo drog den 05-06 orginal var det svårt att få under 07 lm
Last edited:


