Peter Skölds 500cc på ebay

Ja, men likväl en GP hoj, privatteamen försvann väl inte förrän fyrtaktarna drog upp kostnaderna till fel sida av astronomiska?

"Privattillverkarna" var faktiskt kvar tills i år iom KR. Skulle vara kul om det blev lite fler märken och hojar igen. 25-30 hojar och riktig fight om sista poängplatsen igen.

Var förbi där när han höll på bygga ihop den. Peter hade tydligen lånat ut den på någon fest och "glömt bort" att den var där..:D

Hittade några bilder från när vi var där.

Vad hindrar näten över förgasarna att komma in? Småfåglar?

Var rätt stor skillnad mellan vad den gick för och buy it now, han säljer ändå för sista budet?

Vilken sajt var det där man kunde hitta liknande godbitar, både mc och bilar?

..
Var rätt stor skillnad mellan vad den gick för och buy it now, han säljer ändå för sista budet?
..

Nä, man kan sätta ett reservationspris för vad man lägst godkänner som lägsta bud för att sälja sin vara. Står "Reserve not met" på annonsen. Så den blev inte såld via ebay buden.

Nä, man kan sätta ett reservationspris för vad man lägst godkänner som lägsta bud för att sälja sin vara. Står "Reserve not met" på annonsen. Så den blev inte såld via ebay buden.

Jo, det vet jag. Men skillnaden i buy it now mot reservationspris brukar inte skilja så mycket vad jag vet. Men det är ju ingen dussinhoj heller.

Jo, det vet jag. Men skillnaden i buy it now mot reservationspris brukar inte skilja så mycket vad jag vet. Men det är ju ingen dussinhoj heller.

Köp direkt och reservationspris har inget med varandra att göra.
Vill man ha upp budningen ordentligt ska man sätta ut objektet utan tak dvs inget reservationspris eller "buy it now" , köparna vet då att högsta bud vinner auktionen.
Ett lägre utgångsbud i början av auktionen hjälper också till.

Visst det är en speciell Honda men 300000kr ??
Är där någon som vill köpa idag då säljer man.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025